Воскресенье, 19.08.2018
Вся правда о Константиновке         Первый.Некоммерческий.Уютненький.


обро пожаловать!

У нас читают

Информация [584]

Праздники Украины




                                 

Главная » Статьи » Новости налоговой службы » Информация

Актуальні питання оподаткування в червні 2018 року

Увага!!! З 02 липня 2018 року змінюються реквізити бюджетних рахунків для сплати податків та зборів до державного та місцевого бюджетів

Костянтинівська ОДПІ ще раз нагадує, що з 02 липня 2018 року змінюються реквізити бюджетних рахунків для сплати податків та зборів до державного та місцевого бюджетів. З оновленими рахунками можна ознайомитися на суб-сайті «Територіальні органи ДФС у Донецькій області» розділ «Бюджетні рахунки» (http://dn.sfs.gov.ua/byudjetni-rahunki/ ) або за телефоном 2-26-29.

 

Реєстр РРО оновлено

ДФС України наказом від 6 червня 2018 року №362 затвердила новий Державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій. Нагадаємо, що у ньому наводять перелік моделей, модифікації РРО, дозволених до первинної реєстрації, та РРО, первинну модифікацію яких заборонено.

Відповідно попередній перелік, який затверджений наказом ДФС від 20.02.18 р. №79, втратив чинність.

 

З 1 липня 2018 року встановлюються нові соціальні стандарти

Костянтинівська ОДПІ нагадує, що Законом «Про державний бюджет України на 2018 рік» України від 07.12.2017 № 2246 встановлено розміри прожиткового мінімуму для різних груп населення та розмір мінімальної заробітної плати.

Слід зазначити, що вищевказані показники впливають на розміри соціальних виплат, мінімальних пенсій, а також податкових соціальних пільг.

Так, з 1 липня 2018 року встановлюються нові розміри прожиткового мінімуму на одну особу у розрахунку на місяць − 1 777 грн.

Для основних соціальних і демографічних груп населення з 1 липня 2018 року встановлюються такі показники прожиткового мінімуму:

- для дітей віком до 6 років −1 559 грн.;

- для дітей віком від 6 до 18 років − 1 944 грн.;

- для працездатних осіб – 1 841 грн.;

- для осіб, які втратили працездатність − 1 435 грн.

Мінімальна заробітна плата, з початку 2018 року, складає у місячному розмірі – 3 723 грн., у погодинному розмірі − 22,41 грн. Станом на 1 липня 2018 року мінімальна заробітна плата не змінюється.

Звертаємо увагу, що мінімальна заробітна плата є державною соціальною гарантією, обов’язковою на всій території України для підприємств усіх форм власності і господарювання та фізичних осіб, які використовують працю найманих працівників, за будь-якою системою оплати праці.

 

Затверджено нову форму для подання запиту на отримання публічної інформації

ДФС України удосконалено форму для подання запиту на отримання публічної інформації, що знаходиться у володінні органів ДФС. Зокрема, передбачено можливість обрання запитувачем способу отримання інформації (документів) на запит на отримання публічної інформації шляхом проставлення у такому запиті відмітки «ознайомлення з документами в спеціальному місці розпорядника інформації».

Відповідний наказ Міністерства фінансів України від 04.05.2018 № 468 «Про затвердження Порядку організації роботи та взаємодії між структурними підрозділами органів Державної фіскальної служби при складанні, поданні та опрацюванні запитів на отримання публічної інформації та Форми для подання запиту на отримання публічної інформації, що знаходиться у володінні органів Державної фіскальної служби» набрав чинності 26.06.2018: http://sfs.gov.ua/priymalnya-gromadyan/dostup-do-publichnoi-inform/normativn/

Також наказом визначається порядок відшкодування витрат на копіювання та/або друк документів, що надаються за запитом на отримання публічної інформації, розпорядником якої є органи ДФС.

Так, орган ДФС надає за вимогою запитувача 10 перших сторінок документа безкоштовно одночасно з повідомленням про необхідність відшкодування витрат на виготовлення копій решти документів, крім документів, якщо вони надаються на вимогу запитувачу виключно на електронну пошту.

Крім того передбачено, що дія цього наказу не поширюється на відносини у сфері звернень громадян та адвокатських запитів, які регулюються Законом України «Про звернення громадян» та Законом України «Про адвокатуру та адвокатську діяльність» відповідно.

Також наказом закріплено електронну адресу, на яку до ДФС направляється запит на отримання публічної інформації: publicinfo@sfs.gov.ua, яка на сьогодні функціонує відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації».Форма для подання запиту на отримання публічної інформації, що знаходиться у володінні органів ДФС: у розділі «Головна>Робота з громадянами>Публічна інформація> Форми подання запиту» за посиланням: http://sfs.gov.ua/priymalnya-gromadyan/dostup-do-publichnoi-inform/formi-zapitu-na-informatsiyu/.

«Пульс» - унікальний сервіс зворотного зв’язку податкової служби з платниками податків

Громадяни та суб’єкти господарювання мають можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність працівників Державної фіскальної служби, про можливі корупційні дії з їхнього боку за номером гарячої лінії антикорупційного сервісу «Пульс» – (044)284-00-071 . Інформація приймається цілодобово.

 

Соціальна податкова пільга: нюанси

Відповідно до ПКУ податкова соціальна пільга застосовується до нарахованого платнику податку місячного доходу у вигляді заробітної плати тільки за одним місцем його нарахування (виплати).

Для цього, працівник подає роботодавцю заяву про самостійне обрання місця застосування податкової соціальної пільги. Пільга починає застосовуватись до нарахованого доходу у вигляді зарплати з дня отримання роботодавцем заяви про застосування пільги та документів, що підтверджують таке право. Роботодавець повинен відображати у податковій звітності усі випадки застосування чи незастосування податкової соцпільги згідно з отриманими від найманого працівника заявами про застосування пільги, а також заявами про відмову від такої пільги.

Нагадуємо, що податкова соціальна пільга застосовується до доходу як заробітна плата (інші прирівняні до неї відповідно до законодавства виплати, компенсації і винагороди), якщо його розмір не перевищує суми, що дорівнює розміру місячного прожиткового мінімуму, діючого для працездатної особи на 1 січня звітного податкового року, помноженого на 1,4 та округлених до найближчих 10 грн (у 2018 році – 2 470 грн).

 

Дохід від продажу власної сільгосппродукції не оподатковується

Відповідно до положень статті 165 ПКУ не включаються до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку на доходи фізичних осіб доходи, отримані від продажу власної сільськогосподарської продукції, яка вирощена, відгодована, виловлена, зібрана, виготовлена, вироблена, оброблена та/або перероблена безпосередньо фізичною особою на земельних ділянках, наданих їй у розмірах, встановлених Земельним кодексом України. Кодекс передбачає дотримання певних умов застосування такої пільги, які передбачені у пп. 165.1.24 п. 165.1 ст. 165 ПКУ.

У разі продажу сільськогосподарської продукції (крім продукції тваринництва) її власник має подавати податковому агенту копію Довідки за формою № 3ДФ. Така довідка про наявність у фізичної особи земельних ділянок безоплатно видається сільською, селищною або міською радою за місцем податкової адреси (місцем проживання) платника податку протягом п’яти робочих днів з дня отримання відповідною радою письмової заяви.

Довідка видається особисто власнику сільськогосподарської продукції, якщо сільськогосподарська продукція вирощена, відгодована, виловлена, зібрана, виготовлена, вироблена, оброблена та/або перероблена безпосередньо фізичною особою на земельних ділянках, наданих їй у розмірах, встановлених Земельним кодексом України для ведення: садівництва та/або для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибні ділянки) та/або для індивідуального дачного будівництва; особистого селянського господарства та/або земельні частки (паї), виділені в натурі (на місцевості), сукупний розмір яких не перевищує 2 гектари.

Довідка видається строком на п’ять років. Оригінал довідки повинен зберігатись у власника сільськогосподарської продукції протягом строку позовної давності з дати її закінчення.

Таким чином, якщо продавець сільгосппродукції надав підприємству чи ФОП, які є податковим агентом, копію чинної довідки, і дані цього документа свідчать про наявність у такої фізичної особи права на застосування зазначеної вище пільги, то покупець не утримує податок з доходів, що виплачується за сільськогосподарську продукцію.

 

Внесено зміни до порядку компенсації ЄСВ роботодавцям, які створюють робочі місця

Костянтинівська ОДПІ повідомляє, що Кабінет Міністрів України постановою від 06.06.2018 № 459 вніс зміни до «Порядку компенсації роботодавцям частини фактичних витрат, пов'язаних із сплатою єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування", затвердженого власною постановою від 13.03.2013 № 153.
Змінами передбачено, зокрема, передання повноважень щодо компенсування роботодавцям за рахунок коштів Державного бюджету України фактичних витрат у розмірі 50 відсотків суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за працевлаштування на нове робоче місце особи від Пенсійного фонду України до Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття.
Нагадуємо, що порядок №153 розроблено на основі ч. 3 ст. 24 Закону України "Про зайнятість населення" від 05.07.2012 №5067-VI, відповідно до якої роботодавцю, який протягом 12 календарних місяців забезпечував створення нових робочих місць, працевлаштовував на них працівників і протягом цього періоду щомісяця здійснював їм виплату заробітної плати в розмірі не менше ніж три мінімальні заробітні плати за кожну особу, протягом наступних 12 календарних місяців за умови збереження рівня зарплати, щомісяця за рахунок коштів Держбюджету, компенсуються фактичні витрати у розмірі 50 % суми нарахованого ЄСВ.

 

В Костянтинівській ОДПІ повідомили «рейтинг адмінпослуг» за кількістю звернень платників

Серед найбільш витребуваних адміністративних послуг в Центрі обслуговування платників Костянтинівської ОДПІ називають послугу з отримання громадянами довідки про доходи -  2235 наданих довідок з початку року та послугу з отримання облікової картки платника податків (ідентифікаційного номера) – 2232 наданих карток. Наступні в «рейтингу» опинились платники єдиного податку, які з початку року отримали 284 витяги з реєстру платників єдиного податку та зареєстрували 227 книг обліку. Слід зазначити, що в 2018 році платників єдиного податку додалось – 151 підприємець подав відповідну заяву до Центру обслуговування платників. Звертались до Костянтинівських фіскалів і суб’єкти господарювання, які використовують у своїй діяльності касові апарати та розрахункові книжки. Протягом першого півріччя вони зареєстрували 341 розрахункову книжку та 236 книг обліку розрахункових операцій.

Всього ж з початку року Центр обслуговування платників надав платникам 6062 адміністративні послуги.

 

Зміна рахунків, податок на нерухоме майно та електронні сервіси  ДФС – стали головними темами радіо-ефіру в Костянтинівці

Під час прямого ефіру на радіо «Класне радіо, 104,4» начальник відділу організації роботи ЦОП та надання адміністративних послуг, розгляду звернень та забезпечення доступу до публічної інформації Костянтинівської ОДПІ Анна Бондаренко розповіла про зміну реквізитів рахунків, для зарахування платежів до державного та місцевих бюджетів з 02 липня 2018 року, повідомила про особливості цьогорічної сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки та переваги подання звітності в електронному вигляді.

Зокрема, вона зазначила, що на податок нерухомість сплачується щорічно за минулий рік. Відповідно, у 2018 р. платники податку зобов’язані сплатити податок на нерухомість за 2017 р., який сплачується за місцем розташування об'єкта оподаткування.

Ставка податку коливається в діапазоні до 1,5% від мінімальної заробітної плати на початок минулого року та встановлюється рішенням відповідної міської, селищної та сільської ради. У 2018 р. розрахунок потрібно робити від мінімальної зарплати, яка діяла у 2017 р. та складала 3200 грн. У 2018 р. для фізичних осіб і надалі діють пільги щодо зменшення бази оподаткування об’єкта/об’єктів житлової нерухомості у таких розмірах:

  • для квартир (незалежно від їх кількості) – на 60 кв. метрів;
  • для житлових будинків – на 120 кв. метрів;
  • для різних типів об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток (у разі одночасного володіння квартирою та житловим будинком) – на 180 кв. метрів.

Податок на нерухомість сплачується за кожен квадратний метр, що перевищує норму.

Здійснити розрахунок для сплати податку для фізичних осіб зобов’язані контролюючі органи за місцем податкової адреси (місцем реєстрації) власника такої нерухомості на підставі даних Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, виходячи із загальної площі кожного об’єкта нерухомості та відповідної ставки податку та до 1 липня надіслати платникам податку податкові повідомлення-рішення за місцем їхньої податкової адреси (місцем реєстрації), а для нерезидентів – за місцем розташування об’єкта нерухомості. Обов’язок щодо сплати податку виникає у фізичних осіб протягом 60 календарних днів з моменту вручення відповідного повідомлення.

З метою проведення звірки даних щодо розміру ставок, загальної площі об’єкта нерухомості та суми нарахованого податку, платники податку наділені правом звернення до контролюючого органу. У разі виявлення розбіжностей проводиться відповідні перерахунки.

Анна Бондаренко також звернула увагу на переваги подання звітності в електронному вигляді та користування електронними сервісами ДФС. Вона зазначила, що в Центрі обслуговування платників Костянтинівської ОДПІ проводяться навчання для суб’єктів господарювання та громадян, які вперше отримали ключі електронного цифрового підпису.

В ході спілкування з журналістами радіо ставились також питання щодо оподаткування підприємницької діяльності, сплати єдиного внеску на загальнообов’язкового державного соціального страхування та подання річної декларації про майновий стан та доходи громадянами.

 

Костянтинівські фіскали взяли участь в черговому навчанні майбутніх та нинішніх підприємців

Щонеділі в Костянтинівському міському центрі зайнятості фахівці Костянтинівської ОДПІ приймають участь в проведенні тренінгів для громадян, які бажають започаткувати власну справу та приватних підприємців, які бажають свою справу привести до нового, вищого рівня. Під час тренінгів, присутні знайомляться з існуючими грантовими програмами, які працюють в Донецькій області, дізнаються про особливості складання бізнес-планів, сплати податків, оформлення найманих працівників та інші питання, безпосередньо пов’язані з веденням підприємницької діяльності.

До проведення тренінгів долучаються також представники місцевих органів влади, підприємці, які вже скористалися грантовою допомогою та успішно ведуть власну діяльність, громадські діячі.

«Ми дуже зацікавлені в появі нових самозайнятих осіб, адже від їхньої успішної діяльності залежить збільшення надходжень до бюджетів усіх рівнів, розвиток різних галузей підприємницької діяльності, створення нових робочих місць», - зазначає в.о. начальника Костянтинівської ОДПІ Олена Чепракова.

В Костянтинівській ОДПІ перевірили знання працівників

Фахівці Костянтинівської ОДПІ на відмінно склали тести на знання податкового законодавства, законодавства про державну службу, запобігання корупції та етичної поведінки держслужбовців.

«Сучасність представляє високі вимоги до професійних якостей фахівців фіскальної служби. Тому, працівники Костянтинівської ОДПІ постійно підвищують рівень своєї компетенції шляхом вивчення законодавчих та нормативно-правових актів в системі професійно-економічного навчання, проходження курсів підвищення кваліфікації, самоосвіти. Зазначу, що усі працівники інспекції отримали сертифікати вільного володіння українською мовою. А днями, пройшли тестування на знання законодавчих та нормативно-правових актів, які використовуються при виконанні службових обов’язків. Відповідну програму розробили самі працівники інспекції, а керівництво підготувало питання для складання тесту. Усі податківці іспит склали успішно, отримавши оцінки «відмінно», - розповіла начальник управління обслуговування платників Костянтинівської ОДПІ Ірина Чуб.

 

Категория: Информация | Добавил: konstantinovka (05.07.2018)
Просмотров: 16 | Рейтинг: 0.0/0 |
Поделиться
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]

Наш опрос

Какой год считать датой рождения Константиновки:
Всего ответов: 254
Мини-чат
Статистика

На ВПК онлайн : 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Погода в Константиновке

почем валюта?

Последние комментарии

Хороший прикол с велосипедом. Видимо, в Европу на ...

Понравился снимок с велосипедом. Это, видимо, в Ев...

Ну ти, друже, чуть не увесь мій фейсбук сюди запхн...

Из всех перезагрузок ничего хорошего не будет.Каки...

Правильно,админ.Все они одним миром или элем мазан...

Чай уже купил, под следующие выборы приеду, вручу....

Cпасибо за коммент, содержащий экономическую оценк...

Админ пытается донести, что сила ночи, сила дня - ...

 

Последние объявления

[19.06.2013][Реклама, оформление]
Рекламное агентство полного цикла "Клад" (0)
[17.05.2013][Фото, видео съемка]
Свадебная фото/видеосъемка Константиновка (0)
[12.03.2013][Разное...]
Святогорск отдых в детском лагере Чкалова (0)
[02.01.2013][Ремонт]
Ремонт и реставрация ванн в Константиновке (1)
[27.11.2012][Комплектующие]
Куплю модем 3G Huawei Е1550 Е171 или Е173 (2)

Copyright MyCorp © 2018

19.08.2018