Четверг, 23.11.2017
Вся правда о Константиновке         Первый.Некоммерческий.Уютненький.


обро пожаловать!

У нас читают

Информация [512]

Праздники Украины




                                 

Главная » Статьи » Новости налоговой службы » Информация

Фіскальна служба Донеччини повідомляє

У фіскальній службі Донеччини триває робота з запобігання та протидії корупції

За січень-липень 2017 року співробітниками управління внутрішньої безпеки ГУ ДФС у Донецькій області (УВБ) проведено 19 службових перевірок, 2 службових розслідування та 2 тематичні перевірки відносно працівників територіальних органів ГУ ДФС у Донецькій області.

За поточний період за матеріалами УВБ правоохоронними органами стосовно співробітників фіскальної служби складено 2 адміністративних протоколи про скоєння корупційного правопорушення.

Працівниками Національної поліції України за матеріалами УВБ складено 2 протоколи про адміністративне правопорушення, пов’язане з корупцією, за неповідомлення про наявний реальний конфлікт інтересів та за вчинення дій чи прийняття рішень в умовах реального конфлікту інтересів (відповідальність передбачена ч.1, ч.2 ст. 172-7 Кодексу України про адміністративні правопорушення).

За матеріалами УВБ до Єдиного реєстру досудових розслідувань (ЄРДР) Прокуратурою Донецької області внесено відомості про вчинення кримінальних правопорушень щодо посадових осіб фіскальної служби області:

- які з використанням влади та службового становища всупереч інтересам служби склали ряд офіційних документів, чим завдали істотної шкоди правам, свободам та інтересам громадян, що охороняються законом (розпочато 2 кримінальні провадження за ч. 2 ст. 364 Кримінального кодексу України (ККУ);

- за фактом неправомірних дій посадових осіб, які, зловживаючи службовим становищем, вчинили неправомірні дії по внесенню недостовірних відомостей про наявність податкового боргу у суб`єкта господарювання до автоматизованої інформаційної системи ДФС України під час адміністрування податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, що завдало істотну шкоду підприємству (розпочато досудове розслідування, що кваліфікується за ч. 1 ст. 362 ККУ);

- відносно співробітників Донецької митниці ДФС, які протягом 2014- 2015 років, в порушення положень ст. 149 Митного кодексу України (МКУ) та Порядку виконання митних формальностей відповідно до заявленого митного режиму, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.05.2012 № 657, неправомірно видали дозволи на переробку товарів на митній території України суб’єктам господарювання, які у заявах вказували місцем зберігання та переробки місто Донецьк, що знаходиться на тимчасово неконтрольованій території Донецької області, та не завершили митний режим переробки у визначений МКУ спосіб, що призвело до ненарахування та ненадходження до державного бюджету митних платежів у великих розмірах; розпочато кримінальне провадження за ч. 1 ст. 364 ККУ щодо зловживання службовим становищем;

- відносно посадових осіб ГУ ДФС у Донецькій області за фактом систематичного вимагання та отримання неправомірної вигоди від суб’єктів господарювання ( розпочато кримінальне провадження за ч. 3, ст. 368 ККУ);

- за фактом подання працівником ГУ ДФС у Донецькій області завідомо недостовірних відомостей до декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2016 рік (розпочато кримінальне провадження за ст. 366-1 ККУ).

УВБ здійснює оперативне супроводження даних кримінальних правопорушень.

З метою вивчення професійних якостей кандидатів на посади в органи ГУ ДФС у Донецькій області та Донецької митниці ДФС організовано та проводиться тестування на знання вимог діючого законодавства. Проведено 81 перевірку кандидатів.

Серед робітників податкових інспекцій області і Донецької митниці ДФС продовжується профілактична робота, направлена на упередження корупційних проявів у сфері службової діяльності. Так, за січень-липень 2017 року співробітниками УВБ проведено 235 профілактичних заходів (бесід, лекцій, виступів) в колективах.

За результатами проведення тематичної перевірки, відповідно до вимог Закону України «Про державну службу» двох працівників ГУ ДФС у Донецькій області притягнуто до дисциплінарної відповідальності.

Нагадуємо, що з метою оперативного опрацювання інформації від громадян та суб'єктів господарювання щодо неправомірних дій або бездіяльності працівників ДФС України, про можливі корупційні дії з їхнього боку, а також для вирішення інших суперечливих питань, які виникають у процесі адміністрування податків або під час здійснення митного контролю та митного оформлення товарів і транспортних засобів, що переміщуються через митний кордон України, діє антикорупційний сервіс ДФС України «Пульс» (телефон сервісу (044) 284-0007).

Критерії подання спрощеної податкової декларації з податку на прибуток

Головне управління ДФС у Донецькій області повідомляє, що 15.08.2017 набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 09 серпня 2017 року № 592 «Про затвердження Порядку переходу платників податку на прибуток підприємств до подання спрощеної податкової декларації з такого податку та форми спрощеної податкової декларації з податку на прибуток підприємств, який оподатковується за ставкою 0 відсотків відповідно до пункту 44 підрозділу 4 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України» (далі - Постанова).

Пунктом 44 підрозділу 4 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України (далі - Кодекс) визначено, що на період до 31 грудня 2021 року застосовується ставка 0 відсотків для платників податку на прибуток, у яких річний дохід, визначений за правилами бухгалтерського обліку за останній річний звітний період, не перевищує 3 мільйонів гривень та розмір нарахованої за кожний місяць звітного періоду заробітної плати (доходу) кожному з працівників, які перебувають з платником податку у трудових відносинах, є не меншим як 2 мінімальні заробітні плати, розмір якої встановлено законом, та які відповідають одному із таких критеріїв:

а) утворені в установленому законом порядку після 01 січня 2017 року;

б) діючі, у яких протягом трьох послідовних попередніх років (або

 

протягом усіх попередніх періодів, якщо з моменту їх утворення пройшло менше трьох років) щорічний обсяг доходів задекларовано в сумі, що не перевищує 3 мільйонів гривень, та у яких середньооблікова кількість працівників протягом цього періоду становила від 5 до 20 осіб;

в) які були зареєстровані платниками єдиного податку в установленому законодавством порядку в період до 01 січня 2017 року та у яких за останній календарний рік обсяг виручки від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) становив до 3 мільйонів гривень та середньооблікова кількість працівників становила від 5 до 50 осіб.

Постановою визначено, що платники податку на прибуток підприємств, які відповідають критеріям, визначеним пунктом 44 підрозділу 4 розділу XX «Перехідні положення» Кодексу, і мають право застосовувати ставку податку 0 відсотків, за результатами кожного звітного (податкового) періоду складають спрощену податкову декларацію із зазначеного податку за встановленою формою та подають її контролюючому органові у строк, встановлений Кодексом для річного звітного (податкового) періоду.

У разі коли за результатами звітного (податкового) періоду відсутні підстави для застосування ставки податку на прибуток підприємств 0 відсотків, платники податку подають контролюючому органові податкову декларацію із зазначеного податку в порядку, встановленому Кодексом.

Постанову опубліковано в газеті «Урядовий кур'єр» від 15.08.2017 №151.

З текстом Постанови можна ознайомитись скориставшись розділом «Нормативні та інформаційні документи» Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу (http://zir.sfs.gov.ua).

На Донеччині до місцевих бюджетів направлено понад 5,2 мільярда гривень

Саме таку суму податкових надходжень отримали місцеві громади регіону за сім місяців 2017 року, що на 908 млн грн або на 21% більше, ніж у відповідному періоді минулого року.

З початку року спостерігається суттєве зростання середньомісячного показника надходжень до місцевих бюджетів Донецької області. Так, у порівнянні з минулим роком щомісячні надходження до місцевої казни збільшились на 21% або на 130 млн грн та на даний час становлять 742 млн гривень. Таке збільшення надходжень є результатом плідної співпраці працівників територіальних органів фіскальної служби Донеччини з місцевими громадами, платниками податків та органами місцевого самоврядування.

Як завжди, лідируючі позиції у формуванні бюджетів належать податку на доходи фізичних осіб – 68% від загального збору. За сім місяців поточного року надійшло 3,5 млрд грн зазначеного податку.

Друга сходинка у наповненні місцевих бюджетів області належить землекористувачам області, які за сім місяців цього року перерахували до бюджету більш ніж 483 млн грн, або 9% від загального збору.

Третє місце в наповненні місцевої казни залишає за собою екологічний податок. Цьогоріч вже надійшло понад 483 млн грн, що складає 9% від загального збору.

Підстави поновлення реєстрації зупиненої податкової накладної

Головне управління ДФС у Донецькій області повідомляє, що процедуру розгляду скарг на рішення комісії ДФС, яка приймає рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН), затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 04 липня 2017 року № 485 «Про затвердження Порядку розгляду скарг на рішення комісії Державної фіскальної служби про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних».

Скарги подаються платником ПДВ до ДФС протягом 10 календарних днів після отримання ним рішення комісії ДФС про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування. При цьому якщо останній день строку припадає на вихідний або святковий день, останнім днем такого строку вважається перший робочий день, що настає за вихідним або святковим днем. Строк подання скарги може бути продовженим за правилами і на підставах, визначених п. 102.6 ст. 102 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VІ зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ).

За результатами розгляду скарги комісія з питань розгляду скарг приймає одне з таких рішень:

• задовольняє скаргу та скасовує рішення комісії ДФС;

• залишає скаргу без задоволення та рішення комісії ДФС без змін.

Якщо мотивоване рішення щодо скарги не надсилається платнику податку протягом строку, визначеного п. 56.23 ст. 56 ПКУ, а саме – протягом 10 календарних днів з дня отримання скарги ДФС, така скарга вважається повністю задоволеною на користь платника податку з дня, що настає за останнім днем зазначеного строку.

Задоволення скарги є підставою для реєстрації в ЄРПН податкових накладних/розрахунків коригування, зазначених у скарзі, з урахуванням вимог п. 200 прим. 1.3 ст. 200 прим. 1 ПКУ.

Відповідно до п.п. 201.16.4 п. 201.15 ст. 201 ПКУ та п. 19 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 року № 1246 із змінами та доповненнями, податкова накладна/розрахунок коригування, реєстрацію якої в ЄРПН було зупинено, реєструється у день настання однієї із таких подій:

а) прийнято рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН;

б) набрало законної сили рішення суду про реєстрацію відповідної податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН (у разі надходження до ДФС відповідного рішення суду).

З початку поточного року Донецька митниця спрямувала до бюджету понад 3 млрд гривень

За сім місяців поточного року митниками Донеччини до Державного бюджету України спрямовано понад 3 млрд гривень. Слід зазначити, що зростання митних надходжень у порівнянні з торічними показниками складає 63,5%, або 1,2 млрд гривень. Найбільша сума перерахувань до держбюджету у помісячному розрізі зафіксована у липні цього року та склала 690 млн грн, що у 2 рази більше, ніж за відповідний період минулого року.

Середньомісячний показник перерахованих Донецькою митницею ДФС у скарбницю держави митних платежів за січень-липень 2017 року становить 442,7 млн грн, що в 1,6 разів перевищує минулорічні надходження.

Протягом січня-липня 2017 року Донецька митниця ДФС проводила митне оформлення товарів, які імпортувались з 65 країн світу. Специфіка функціонування підприємств Донецького регіону визначає і бюджетоформуючі товари, які імпортують для власних виробничих потреб найбільші підприємства - виробники області. За підсумками роботи семи місяців 2017 року основним бюджетоформуючим товаром залишається кам’яне вугілля – 47% від загальних перерахувань у держбюджет, або 1 455,8 млн гривень. Також значні суми податків надійшли до бюджету при імпорті наступних груп товарів:

- кокс – 309 млн грн;

- феросплави - 249,4 млн грн;

- вогнетривкі матеріали та вироби – 249,4 млн грн;

- інші метали та вироби з них - 235,1 млн гривень.

Відповідно до Угоди про асоціацію між Україною та Європейським Союзом, співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами упродовж січня-липня поточного року митницею видано 989 сертифікатів форми EUR.1.

Позитивну динаміку митних надходжень січня-липня 2017 року забезпечено насамперед за рахунок застосування інноваційних інструментів при митному оформленні, максимального спрощення митних процедур та надання високоякісного сервісу при здійсненні митних формальностей.

Дії платника податків у разі відмови в реєстрації податкових накладних


Головне управління ДФС у Донецькій області повідомляє, що згідно з пунктом 201.1 ст. 201 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) на дату виникнення податкових зобов’язань платник податку зобов’язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) у встановлений ПКУ термін.

Відповідно до п. 201.16 ст. 201 ПКУ з 01.04.2017 реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, у разі відповідності такої податкової накладної/розрахунку коригування сукупності критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН, встановлених згідно з п. 74.2 ст.74 ПКУ.

У разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН платнику податку протягом операційного дня контролюючий орган в автоматичному режимі надсилає (в електронному вигляді у текстовому форматі) квитанцію про зупинення реєстрації такої податкової накладної/розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації (п.п. 201.16.1 п. 201.16 ст. 201 ПКУ).

Згідно з п.п. «в» п.п. 201.16.1 п. 201.16 ст. 201 ПКУ у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначається, зокрема пропозиція щодо надання платником податку пояснень та/або копії документів (за вичерпним переліком), достатніх для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію такої податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН.

Вичерпний перелік таких документів у розрізі критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН, затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Згідно з п.п. 201.16.2 п. 201.16 ст. 201 ПКУ письмові пояснення та/або копії документів, зазначені у п.п. «в» п.п. 201.16.1 п. 201.16 ст. 201 ПКУ, платник податку має право подати до контролюючого органу за основним місцем обліку такого платника податку протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов’язання, відображеного у такій податковій накладній/розрахунку коригування. Такі документи передаються контролюючим органом за основним місцем обліку платника податку не пізніше наступного робочого дня з дня їх отримання до комісії центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику.

Письмові пояснення та/або копії документів, подані платником податків до контролюючого органу відповідно до п.п. 201.16.2 п. 201.16 ст. 201 ПКУ, розглядаються комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику (п.п. 201.16.3 п. 201.16 ст. 201 ПКУ).

Зазначена комісія приймає рішення про:

- реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН;

- відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН, яке надсилається платнику податку протягом п’яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та документів, поданих відповідно до п.п. 201.16.2 п. 201.16 ст. 201 ПКУ.

Рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку.

Роз’яснення щодо дій платника при відмові в реєстрації податкових накладних, розрахунків коригування в ЄРПН надано на офіційному веб-порталі ДФС України у загальнодоступному інформаційно- довідковому ресурсі у розділі Актуальні запитання категорія 101.

Категория: Информация | Добавил: konstantinovka (30.08.2017)
Просмотров: 17 | Рейтинг: 0.0/0 |
Поделиться
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]

Наш опрос

Какой год считать датой рождения Константиновки:
Всего ответов: 251
Мини-чат
Статистика

На ВПК онлайн : 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Погода в Константиновке

почем валюта?

Последние комментарии

Хороший прикол с велосипедом. Видимо, в Европу на ...

Понравился снимок с велосипедом. Это, видимо, в Ев...

Ну ти, друже, чуть не увесь мій фейсбук сюди запхн...

Из всех перезагрузок ничего хорошего не будет.Каки...

Правильно,админ.Все они одним миром или элем мазан...

Чай уже купил, под следующие выборы приеду, вручу....

Cпасибо за коммент, содержащий экономическую оценк...

Админ пытается донести, что сила ночи, сила дня - ...

 

Последние объявления

[19.06.2013][Реклама, оформление]
Рекламное агентство полного цикла "Клад" (0)
[17.05.2013][Фото, видео съемка]
Свадебная фото/видеосъемка Константиновка (0)
[12.03.2013][Разное...]
Святогорск отдых в детском лагере Чкалова (0)
[02.01.2013][Ремонт]
Ремонт и реставрация ванн в Константиновке (1)
[27.11.2012][Комплектующие]
Куплю модем 3G Huawei Е1550 Е171 или Е173 (2)

Copyright MyCorp © 2017

23.11.2017