Среда, 24.10.2018
Вся правда о Константиновке         Первый.Некоммерческий.Уютненький.


обро пожаловать!

У нас читают

Информация [592]

Праздники Украины




                                 

Главная » Статьи » Новости налоговой службы » Информация

Фискальная служба Константиновско-Дружковского управления фискальной службы разъясняет

Константиновские фискалы помогли с трудоустройством 362 гражданам

             

«Уже в сентябре 2018 года субъекты хозяйствования легализировали труд 39 своих наемных работников, 47 граждан получили статус предпринимателя», - отмечает заместитель Константиновско-Дружковского управления Главного управления ГФС в Донецкой области Наталья Гребенник.

Всего же с начала года трудовые договора заключили 362 работника, 378 граждан получили статус предпринимателя, еще 30 задекларировали полученные от различных видов деятельности доходы. Бюджет дополнительно получил 992,7 тыс.грн. налога на доходы физических лиц, 1,2 млн.грн. единого социального взноса, 584 тыс.грн. единого налога и 203 тыс.грн. военного сбора.

Кроме работы по легализации труда и заработной платы фискалами проводится постоянная работа с работодателями по повышению уровня заработной платы своим работникам. Благодаря этому направлению работы фискалов 236 работодателей повысили зарплату 309 своим работникам на общую сумму с начала года 1,9 млн.грн.

Как отмечают в Контантиновско-Дружковском управлении, такие результаты достигнуты благодаря проведению разъяснительной работы в СМИ, бесед с работодателями, совместных рейдов с местными органами власти и полиции, которые проводились в местах торговли и услуг, участию специалистов управления в комиссиях по легализации при местных органах власти.

 «Во время общения с юридическими и физическими лицами, осуществляющими предпринимательскую деятельность без регистрации, использующими труд неоформленных наемных работников, наши специалисты рассказывают, как начать собственное дело, оформить наемных работников, а также какие последствия можно получить, нарушая законодательство. Так, осуществление хозяйственной деятельности без государственной регистрации в качестве субъекта хозяйствования влечет за собой наложение штрафа от одной тысячи до двух тысяч необлагаемых минимумов доходов граждан с конфискацией изготовленной продукции, орудий производства, сырья и денег, полученных в результате совершения этого административного правонарушения, или без таковой. За допуск неоформленного работника к работе (в т.ч. если оформили на неполный день, а работает весь день) можно получить штраф в размере 111 690 грн.», - отметила Наталья Гребенник

         

За шкоду довкіллю костянтинівські платники сплатили понад 3,3 мільйони гривень податку

Упродовж восьми місяців цього року платники екологічного податку, які перебувають на обліку в Костянтинівській ОДПІ, сплатили 3,3 мільйони гривень екологічного податку.

Згідно із розподілом коштів на відновлення довкілля місцеві скарбниці отримали 1,8 мільйона гривень від сплати екологічного податку, державна казна – 1,5 мільйони гривень.

В податковій нагадують, що якщо платник екологічного податку з початку звітного року не планує здійснення викидів, скидів забруднюючих речовин, розміщення відходів, утворення радіоактивних відходів протягом звітного року, то він повинен повідомити про це відповідний контролюючий орган за місцем розташування джерел забруднення та скласти заяву довільної форми про відсутність у нього у звітному році об'єкта обчислення екологічного податку.

В іншому разі, платник податку зобов'язаний подавати декларації відповідно до вимог Податкового кодексу України (ст. 250 ПКУ).

 

Переваги інноваційної системи «Електронний чек»

В Костянтинівсько-Дружківському управлінні ГУ ДФС у Донецькій області нагадують, що триває пілотний проект із впровадження електронного чеку (e-Receipt). Ця новація має призвести до якісно нових відносин у ланці "підприємець - споживач" та дозволить перевести на абсолютно новий рівень реєстрацію розрахункових операцій.

Програма "Електронний чек" має низку суттєвих переваг, зокрема:

- вона доступна, безкоштовна та може бути інтегрована з іншими системами ДФС і бухгалтерськими програмами;

- систему можна встановити на будь-який пристрій – персональний комп’ютер, планшет чи смартфон;

- має найвищий ступінь захисту й працює 24 години на добу та 7 днів на тиждень.

Нова інформаційна система передбачає оnline реєстрацію персональних комп’ютерів, планшетів, смартфонів, без подання до контролюючих органів будь-яких паперових документів та не потребуватиме абонентської плати за користування нею.

Також, застосування такої моделі на практиці позбавляє необхідності встановлювати традиційний касовий апарат та друкувати паперові чеки. Покупці зможуть перевірити фіскальний чек у відкритій частині Електронного кабінету, розміщеного на офіційному веб-порталі ДФС України.

 

Змінили місце проживання – не зволікайте із своєчасним інформуванням про зміни контролюючі орган

Костянтинівсько-Дружківське управління ГУ ДФС у Донецькій області області повідомляє, що фізичні особи – платники податків зобов’язані подавати контролюючим органам відомості про зміну місця проживання (реєстрації) та прізвища, ім’я, по батькові протягом місяця з дня виникнення таких змін шляхом подання заяви за встановленою формою.

Завдяки своєчасно внесеній достовірній інформації про фактичні реєстраційні дані фізичних осіб, контролюючі органи мають можливість своєчасно інформувати громадян про податкові зобов’язання.

Зокрема, податкові повідомлення – рішення про нараховану суму земельного податку, податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, та транспортного податку обов’язково надійдуть у визначений законом термін до адресата.

Зазначимо, що відповідно до вимог Податкового кодексу України документи вважаються належним чином врученими, якщо вони надіслані платнику рекомендованим листом з повідомленням про вручення або особисто вручені платнику. Але, у разі, якщо пошта не може вручити платнику повідомлення-рішення через відсутність за місцезнаходженням або відмову його прийняти то повідомлення-рішення вважається врученим платнику податків у день, вказаний поштовою службою у відповідному повідомленні із зазначенням причин невручення.

Тому, щоб не потрапити у перелік податкових боржників кожному громадянину, котрий змінює свої реєстраційні дані, зокрема прізвище, ім’я, по батькові або місце проживання (реєстрації), варто невідкладно подати заяву за формою 5-ДР за місцем нової реєстрації (проживання).

 

Електронний кабінет – послуги для платників
в режимі он-лайн

Костянтинівсько-Дружківське управління ГУ ДФС у Донецькій області області нагадує про функціонування електронного сервісу ДФС – «Електронний кабінет». Зазначений сервіс забезпечує он-лайн взаємодію платників податків з фіскальними органами.
Електронний кабінет реалізований у вигляді захищеного Інтернет – порталу для платників податків, робота в якому здійснюється в режимі реального часу та не вимагає використання додаткового програмного забезпечення.
Сервіс для платників включає дві функціональні частини:
- відкриту (загальнодоступну);
- приватну (особистий кабінет).
У відкритій частині платники можуть переглянути інформацію із загальнодоступних реєстрів, скористатися податковим календарем, ознайомитись з бланками звітності, довідок, запитів і заяв, переглянути контакти та адреси діючих центрів обслуговування платників.
Скористатись приватною частиною може лише сам платник податків за допомогою свого електронного цифрового підпису, яка відкриває для нього безліч можливостей, а саме:
- заповнити і подати звітність;
- сформувати податкову накладну/ розрахунок коригування і зареєструвати їх і ЄРПН;
- подати документи, у разі зупинення реєстрації податкових накладних;
- переглянути стан розрахунків з бюджетом;
- перевірити реєстри операцій і транзакцій у системі електронного адміністрування ПДВ і системі електронного адміністрування реалізації пального;
- переглянути відправлені і вхідні документи;
- подати запит або заяву до органу ДФС.
Зручність полягає в тому, що сервіс працює цілодобово, окрім часу, необхідного для технічного обслуговування. При цьому, технічні роботи заборонені в день, на який припадає граничний строк подання податкових декларацій, і з 8 до 20 години будь-якого іншого календарного дня.
Користуючись Електронним кабінетом платника ви заощаджуєте свій час.
Звертаємо увагу, Електронний кабінет платника можна знайти за посиланням https://cabinet.sfs.gov.ua/

 

Сплата ЄСВ гарантує право на призначення пенсії для ФОП ТА ОСІБ, які провадять незалежну професійну діяльність

Костянтинівсько-Дружківське управління ГУ ДФС у Донецькій області області інформує фізичних осіб – підприємців та осіб, які провадять незалежну професійну діяльність про необхідність обов’язкової сплати єдиного соціального внеску, відсутність відрахувань призводить до втрати страхового стажу, необхідного для призначення пенсійного забезпечення у майбутньому.
Страховий стаж - це період (строк), протягом якого особа підлягає загальнообов'язковому державному пенсійному страхуванню та за який щомісяця сплачені страхові внески в сумі не меншій, ніж мінімальний страховий внесок – це встановлено част.1 ст.24 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування».
Застрахована особа - це фізична особа, яка відповідно до законодавства підлягає загальнообов'язковому державному соціальному страхуванню і сплачує (сплачувала) та/або за яку сплачується чи сплачувався у встановленому законом порядку єдиний внесок - ця норма визначена п. 3 част.1 ст. 1 Закону України від 08 липня 2010року №2464-УІ «Про збір та. облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування».
Згідно п.4 част.1 ст. 4 Закону № 2464, фізичні особи-підприємці, у тому числі ті, які обрали спрощену систему оподаткування та особи, які провадять незалежну професійну діяльність, визначені платниками єдиного внеску.
Стаття 6 Закону № 2464 встановлює, що платники єдиного внеску зобов'язані своєчасно та в повному обсязі нараховувати, обчислювати і сплачувати єдиний внесок, а також подавати обов'язкову звітність до органу доходів і зборів за основним місцем обліку платника єдиного внеску.
Таким чином, у разі несплати єдиного внеску (неподання обов'язкової звітності з єдиного внеску) фізичною особою, по ній будуть відсутні дані щодо зарахування страхового стажу необхідного для призначення пенсії.
З метою з’ясування порядку сплати єдиного внеску та подання звітності з єдиного внеску, рекомендуємо в найкоротші терміни звернутись до контролюючого органу за основним місцем обліку або скористатись Загальнодоступним інформаційно-довідковим ресурсом ІДД ДФС за посиланням: http://zir.sfs.gov.ua.
Інформацію щодо зарахування періодів роботи до страхового стажу можливо отримати в електронному вигляді, зареєструвавшись на Веб-порталі Пенсійного фонду України за посиланням:http://nortal.pfu.gov.ua.або особисто звернувшись до органу Пенсійного фонду України. Потурбуйтесь про власне майбутнє, забезпечте собі гідну пенсію.

 

При продажу більше одного автомобіля у рік необхідно сплатити податки

Костянтинівсько-Дружківське управління ГУ ДФС у Донецькій області області повідомляє, що дохід платника податку від продажу об'єкта рухомого майна протягом звітного податкового року оподатковується податком на доходи фізичних осіб за ставкою 5 відсотків.

Дохід, отриманий платником податку від продажу протягом звітного року одного з об'єктів рухомого майна у вигляді легкового автомобіля, мотоцикла або мопеда, не підлягає оподаткуванню податком на доходи фізичних осіб. Отже, дохід, отриманий фізичною особою - резидентом України від продажу протягом року одного легкового автомобіля, мотоцикла або мопеда не оподатковується податком на доходи фізичних осіб.

Дохід, отриманий від продажу протягом звітного року двох та більше легкових автомобілів, мотоциклів або мопедів підлягає оподаткуванню за ставкою 5 відсотків. Крім того, такий дохід є об’єктом оподаткування військовим збором за ставкою 1,5 відсотка.

Дохід від продажу легкового автомобіля, мотоцикла або мопеда визначається виходячи з ціни, зазначеної у договорі купівлі-продажу, але не нижче середньоринкової вартості відповідного транспортного засобу або не нижче його оціночної вартості, визначеної згідно із законом. Зазначена норма передбачена п.173.1 ст.173 Податкового кодексу України.

 

Перелік документів, необхідних для укладення договору про добровільну сплату єдиного внеску

Костянтинівсько-Дружківське управління ГУ ДФС у Донецькій області області повідомляє, що Перелік документів, необхідних для укладення договору про добровільну участь у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування, передбачено п.п.1 п.2 розд.V Інструкції про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 20.04.2015 №449 «Про затвердження Інструкції про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов’язове державне соціальне страхування» (далі – Інструкція №449).

Усі платники, які мають право на добровільну сплату єдиного внеску з деяких видів загальнообов’язкового державного соціального страхування, подають до державних фіскальних органів за місцем проживання:

- заяву про добровільну участь у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування або про добровільну участь у системі загальнообов’язкового державного пенсійного страхування (одноразова сплата єдиного внеску) за формою згідно з додатком 3 до Інструкції №449;

- копію трудової книжки (за наявності);

- виписку з системи персоніфікованого обліку (ОК-5);

- копію документа, що посвідчує особу.

 

Як правильно оформити найманого працівника та відповідальність за порушення трудового законодавства

Костянтинівсько-Дружківське управління ГУ ДФС у Донецькій області області нагадують, що відповідно до норм трудового законодавства, працівник не може бути допущений до роботи без укладання трудового договору та повідомлення органу фіскальної служби.

Оформлюючи нового працівника на роботу, суб’єкту господарювання необхідно:

- укласти в письмовій формі трудовий договір (п. 6 ч. 1 ст. 24 Кодексу законів про працю України; форма трудового договору з фізичною особою затверджена наказом Мінпраці від 08.06.2001 № 260);

- оформити наказ про прийняття на роботу (заповнюють типову форму № П-1 «Наказ (розпорядження) про прийняття на роботу», затверджену наказом Державного комітету статистики України від 5 грудня 2008 року № 489);

- повідомити ДФС про прийняття працівника на роботу (постанова КМУ від 17 червня 2015 р. № 413).

При цьому необхідно пам’ятати, що повідомлення про прийняття на роботу подається до початку роботи працівника за формою згідно з додатком до постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413.

Таке повідомлення подається власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом (особою) чи фізичною особою до територіальних органів Державної фіскальної служби за місцем їх обліку як платника єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування одним із таких способів:

засобами електронного зв'язку з використанням електронного цифрового підпису відповідальних осіб;

на паперових носіях разом з копією в електронній формі;

на паперових носіях, якщо трудові договори укладено не більше ніж із п'ятьма особами.

У разі не подання повідомлення до ДФС до суб’єкта господарювання застосовуються фінансові санкції (штраф) у розмірі 1 мінімальної заробітної плати – 3723 грн.

А у випадку фактичного допуску працівника до роботи без оформлення трудового договору (контракту), оформлення працівника на неповний робочий час у разі фактичного виконання роботи повний робочий час, установлений на підприємстві, виплату заробітної плати (винагороди) без нарахування та сплати єдиного соціального внеску та податків Управлінням Держпраці застосовується штраф у 30-кратному розмірі мінімальної заробітної плати (111690 грн.), установленої законом на момент виявлення порушення, за кожного працівника, щодо якого вчинено порушення.

За недотримання мінімальних держаних гарантій в оплаті праці – тягне за собою штраф у розмірі 37230 грн. за кожного працівника, щодо якого скоєно порушення.

  • встановлених строків виплати заробітної плати працівникам більш як за один місяць, виплата їх не в повному обсязі – розмір штрафу складатиме 11169 грн.

Крім того, інформуємо, що 5 вересня цього року Уряд ухвалив розпорядження „Про заходи, спрямовані на детінізацію відносин у сфері зайнятості населення”, яким передбачено проведення Державною службою України з питань праці, Державною фіскальною службою України, Пенсійним фондом України, Національною поліцією України, іншими центральними органами виконавчої влади спільно з органами місцевого самоврядування комплексних заходів, спрямованих на детінізацію ринку праці та вдосконалення контролю за оформленням трудових відносин із найманими працівниками.

Цей нормативний документ передбачає посилення координації органів державної влади в питаннях проведення роз’яснювальної роботи, здійснення заходів щодо виявлення фактів застосування не задекларованої праці, а також перегляд актів органів виконавчої влади та внесення змін до них з метою посилення контролю за оформленням трудових відносин.

Реєстр заяв про повернення суми бюджетного відшкодування ПДВ розміщено на офіційному веб-сайті Міністерства фінансів України

Костянтинівсько-Дружківське управління ГУ ДФС у Донецькій області інформує, що відповідно до ст. 200 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами і доповненнями (далі – ПКУ) формування Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування ПДВ (далі – Реєстр) здійснюється на підставі баз даних центрального органу виконавчої влади, що реалізує податкову і митну політику та центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів.

Відповідно до пункту 5 розділу ІІ Порядку інформаційної взаємодії Міністерства фінансів України з ДФС України та Державною казначейською службою України в процесі формування Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування ПДВ, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 03.03.2017 № 326, Міністерство фінансів України до 13-ї години забезпечує автоматичну обробку інформації, отриманої від ДФС України, та щоденне оприлюднення (крім вихідних, святкових та неробочих днів) Реєстру на своєму офіційному веб-сайті (https://www.minfin.gov.ua/reestr) відповідно до вимог ПКУ.

Не за горами: підприємці незабаром можуть позбутися касових апаратів і видаватимуть електронні чеки

В Україні реалізується пілотний проект щодо використання смартфонів і планшетів в якості касових апаратів. Його мета - спростити та здешевити процес реєстрації розрахункової операції і спростити умови ведення господарської діяльності, - нагадують в Бердянському управлінні ГУ ДФС у Запорізькій області.

Передбачено, що експериментальний проект з упровадження інноваційної системи реєстрації та обліку РРО e-Receipt триватиме до 31 грудня 2019 року. Саме у цей період будуть проведені дослідження роботи новітніх моделей програмних та програмно-технічних комплексів, можливості їх застосування для здійснення розрахункових операцій, прийняті рішення щодо доцільності їх впровадження у промислову експлуатацію та подальшого застосування суб’єктами господарювання. Результати проведеного пілотного проекту будуть узагальнені у ДФС України з урахуванням пропозицій, поданих територіальними органами ДФС, центрами сервісного обслуговування, користувачами новітніх моделей та передані для подальшої роботи до Мінфіну.

Що ж отримає бізнес від впровадження нововведення?

На сьогодні при проведенні розрахунків суб’єкти господарювання, які здійснюють готівкові розрахунки у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а також купівлі-продажу іноземної валюти, повинні використовувати РРО. Але існуюча система реєстрації і обліку РРО потребує від підприємців значних витрат на придбання та обслуговування реєстратора розрахункових операцій.

Система e-Receipt створить передумови для демонополізації ринку засобів для реєстрації розрахункових операцій, спростить процедуру їх введення в експлуатацію та використання, та більш того, зменшить витрати підприємців на їх придбання та обслуговування.

Загалом, система реєстрації та обліку РРО – e-Receipt має наступні переваги:

- може бути встановлена та підтримуватиметься будь-яким пристроєм (персональні комп’ютери, планшети, смартфони тощо);

- передбачає оnline реєстрацію пристроїв без подання до контролюючих органів будь-яких паперових документів та не потребуватиме абонентської плати за користування нею;

- всі кейси цієї системи безкоштовні для її користувачів та не потребують абонентської плати за користування;

- система працюватиме цілодобово та міститиме значний масив інформації для забезпечення потреб її користувачів;

- сформований електронний чек буде реєструватися в системі ДФС та доповнюватися QR-кодом, при цьому інформація про чек та його QR-код будуть доступні для перегляду в «Електронному кабінеті» платника та доступні для перегляду покупцем. Електронний чек матиме юридичну силу на рівні із звичайним у випадку, якщо покупець захоче повернути товар чи направити скаргу у відповідні органи.

Слід додати, що система електронного адміністрування розрахункових операцій успішно працює у Європі, де розрахункові операції проводять навіть продавці сувенірної продукції.

У фіскальній службі сподіваються, що реалізація вищезазначеної ініціативи дозволить зменшити об’єми тіньового обігу, особливо підакцизних товарів, допоможе у боротьбі із сірим імпортом, контрабандою та нелегальною торгівлею, забезпечить захист споживача, буде стимулювати суб’єктів господарювання використовувати РРО, оскільки зникне аргумент щодо незручностей та дорожнечі реєстраторів.

 

Зовнішньоторговельний обіг Донецької митниці ДФС

склав майже 3,5 млрд доларів США

Протягом січня – серпня 2018 року в зоні діяльності Донецької митниці ДФС здійснено оформлень зовнішньоторговельних операцій 679 осіб, що на 14% більше відповідного періоду 2017 року.

Крім того, за результатами роботи восьми місяців поточного року  зовнішньоторговельний обіг в зоні діяльності Донецької митниці ДФС у порівнянні з торічними показниками збільшився на 16% та склав майже 3,5 млрд доларів США. При цьому, імпортовано товарів на 880 млн дол. США, експортовано - практично на 2,6 млрд доларів США. Сальдо зовнішньоторговельного балансу залишається позитивним та становить більше 1,7 млрд доларів США.

До того ж, протягом січня-серпня 2018 року Донецькою митницею ДФС оформлено більше 36 тис. митних декларацій, з них 99,2% в електронному вигляді. Порівняно із аналогічним періодом 2017 року кількість оформлень збільшилась на 9% або більше, ніж на 3 тис. митних декларацій. Слід також відмітити, що статистичні дані Донецької митниці ДФС свідчать про те, що процес застосування принципу «єдиного вікна» при електронному декларуванні товарів знаходиться в постійній позитивній динаміці. Так, протягом серпня поточного року, при здійсненні експортних оформлень цей принцип застосовувався в більш, ніж 78% митних оформлень, а при імпорті показник досяг майже 98%. Загалом, середній серпневий показник митних оформлень із застосуванням принципу «єдиного вікна» склав більше 85% від всіх оформлень, що здійснені в митниці.

 

Від власників та орендарів земель Донеччини

надійшло більше 613 мільйонів гривень

 

За вісім місяців 2018 року місцеві бюджети Донецької області отримали 613,3 млн гривень плати за землю, що на 21 млн гривень більше, ніж у минулому році.

Переважну частину надходжень отримано від юридичних осіб, які перерахували 493,6 млн грн земельного податку та орендної плати за землі державної та комунальної власності. В свою чергу, фізичні особи перерахували 119,7 млн гривень.

У формуванні місцевих бюджетів за показником найбільших надходжень плата за землю у 2018 році посідає друге місце, поступившись податку на доходи фізичних осіб. За результатами січня-серпня поточного року загальна питома вага плати за землю у надходженнях місцевих бюджетів складає 8,6 відсотків.

За територіальною приналежністю найбільші надходження податку за землю сплачено за землі м. Маріуполя – 153,5 млн грн, землекористувачі Добропільського району поповнили бюджет на 71 млн грн, а м. Краматорськ - на 66 млн гривень.

Фіскальна служба Донеччини нагадує, що плата за землю включає в себе два види обов’язкових платежів – земельний податок та орендну плату. Перший сплачують власники землі та землекористувачі, другий – орендарі земельних ділянок, як фізичні, так і юридичні особи.

 

Донеччина: управлінням боротьби з відмиванням доходів виявлено 38 фінансових злочинів з ознаками кримінальних правопорушень

 

Головним управлінням ДФС у Донецькій області з метою недопущення використання коштів з бюджету поза правовим полем продовжуються вживатись заходи щодо виявлення, аналізу та організації проведення перевірок осіб, що можуть бути пов’язані з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом та руйнування схем, в яких використовуються сумнівні фінансові операції.

Так, в управлінні боротьби з відмиванням доходів, одержаних злочинним шляхом ГУ ДФС у Донецькій області зазначають, що протягом восьми місяців поточного року за результатами дослідження діяльності суб’єктів господарювання Донеччини виявлено 38 фінансових злочинів з ознаками кримінальних правопорушень. При цьому майже 45% від усіх виявлених правопорушень - це порушення у сфері контролю за державними закупівлями.

На теперішній час за результатами розгляду зазначених матеріалів 5 з них було приєднано до кримінальних проваджень. Крім того, до Єдиного реєстру досудових розслідувань правоохоронними органами внесені відомості щодо 17 кримінальних правопорушень із загальною сумою завданих збитків понад 67 млн гривень.

Головне управління ДФС у Донецькій області закликає суб’єктів господарювання працювати виключно у правовому полі, поповнювати бюджет задля підвищення добробуту та підвищення фінансової спроможності держави.

На Донеччині єдиного податку сплачено вже

більше півмільярда гривень

 

Єдиний податок від малого підприємництва належить до тих податкових платежів, надходження якого стабільно і суттєво поповнюють місцевий бюджет та забезпечують життєдіяльність територіальних громад.

Суб’єкти господарювання Донеччини, які перебувають на спрощеній системі оподаткування, за січень-серпень 2018 року сплатили до місцевих бюджетів області 523,5 млн грн єдиного податку, що на 20% перевищує минулорічні показники. За рахунок такого приросту місцеві громади отримали на 87,1 млн. грн більше, ніж у січні-серпні 2017 року.

На сьогодні саме фізичні особи-підприємці є лідерами зі сплати єдиного податку – ними сплачено до місцевих бюджетів 347,2 млн гривень.

Натомість юридичними особами - платниками єдиного податку перераховано до місцевої казни 176,3 млн грн, у тому числі більше половини надійшло від сільгоспвиробників області - 100,7 млн гривень.

Головне управління ДФС у Донецькій області нагадує, що з 02 липня 2018 року почали діяти нові бюджетні рахунки для сплати податків і зборів до бюджетів всіх рівнів, та акцентує особливу увагу, що з 11 вересня 2018 року зарахування платежів буде здійснюватися виключно на нові рахунки - за старими реквізитами платежі будуть надходити як нез’ясовані. З оновленими рахунками можливо ознайомитись на суб-сайті ГУ ДФС у Донецькій області у розділі «Бюджетні рахунки» за посиланням http://dn.sfs.gov.ua/byudjetni-rahunki/.

 

 

Категория: Информация | Добавил: konstantinovka (20.09.2018)
Просмотров: 10 | Рейтинг: 0.0/0 |
Поделиться
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]

Наш опрос

Какой год считать датой рождения Константиновки:
Всего ответов: 254
Мини-чат
Статистика

На ВПК онлайн : 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Погода в Константиновке

почем валюта?

Последние комментарии

Хороший прикол с велосипедом. Видимо, в Европу на ...

Понравился снимок с велосипедом. Это, видимо, в Ев...

Ну ти, друже, чуть не увесь мій фейсбук сюди запхн...

Из всех перезагрузок ничего хорошего не будет.Каки...

Правильно,админ.Все они одним миром или элем мазан...

Чай уже купил, под следующие выборы приеду, вручу....

Cпасибо за коммент, содержащий экономическую оценк...

Админ пытается донести, что сила ночи, сила дня - ...

 

Последние объявления

[19.06.2013][Реклама, оформление]
Рекламное агентство полного цикла "Клад" (0)
[17.05.2013][Фото, видео съемка]
Свадебная фото/видеосъемка Константиновка (0)
[12.03.2013][Разное...]
Святогорск отдых в детском лагере Чкалова (0)
[02.01.2013][Ремонт]
Ремонт и реставрация ванн в Константиновке (1)
[27.11.2012][Комплектующие]
Куплю модем 3G Huawei Е1550 Е171 или Е173 (2)

Copyright MyCorp © 2018

24.10.2018