Среда, 18.10.2017
Вся правда о Константиновке         Первый.Некоммерческий.Уютненький.


обро пожаловать!

У нас читают

Информация [499]

Праздники Украины




                                 

Главная » Статьи » Новости налоговой службы » Информация

ГУ ДФС У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ ПОВІДОМЛЯЄ

Порядок розгляду скарг щодо відмови у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування

14 липня 2017 року набрала чинності Постанова Кабінету Міністрів України від 04.07.17 №485, якою затверджено Порядок розгляду скарг на рішення комісії Державної фіскальної служби про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Цей Порядок визначає процедуру розгляду скарг на рішення комісії ДФС, яка приймає рішення про відмову у реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Скарги подаються платником податку на додану вартість до ДФС протягом 10 календарних днів після отримання ним рішення комісії ДФС про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. У разі коли останній день строку припадає на вихідний або святковий день, останнім днем такого строку вважається перший робочий день, що настає за вихідним або святковим днем. Строк подання скарги може бути продовженим за правилами і на підставах, визначених пунктом 102.6 статті 102 Податкового кодексу України.

За результатами розгляду скарги комісія з питань розгляду скарг приймає одне з таких рішень:

- задовольняє скаргу та скасовує рішення комісії ДФС;

- залишає скаргу без задоволення та рішення комісії ДФС без змін.

Якщо вмотивоване рішення щодо скарги не надсилається платнику податку протягом строку, визначеного пунктом 56.23 статті 56 Податкового кодексу, така скарга вважається повністю задоволеною на користь платника податку з дня, що настає за останнім днем зазначеного строку.

Задоволення скарги є підставою для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкових накладних / розрахунків коригування, зазначених у скарзі, з урахуванням вимог пункту 2001.3 статті 200 Податкового кодексу.

 

Донеччина: бажаючих працювати на спрощеній системі оподаткування стало більше

На сьогодні у Донецькій області на спрощеній системі оподаткування працюють понад 44,7 тис. фізичних осіб – підприємців. Цієї категорії платників у регіоні стає більше. Особливо це стосується підприємців, які обрали ІІІ групу єдиного податку. У порівнянні з аналогічним періодом попереднього року кількість таких фізичних осіб збільшилась на 4,3% – з 14,4 тис. до 15,1 тис. громадян.

Сплачена підприємцями Донецької області протягом шести місяців цього року сума єдиного податку становить 199 млн грн, з них від платників ІІІ групи надійшло 120,5 млн грн, що на 32,6 млн грн більше, ніж за відповідний період минулого року.

Нагадуємо, для единників ІІІ групи законодавчо передбачено привабливі умови перебування на спрощеній системі оподаткування, а саме: немає обмежень у кількості найманих осіб та обсяг доходу – не більше 5 млн гривень протягом календарного року, крім того вони сплачують єдиний податок за відсотковою ставкою, яка залежить від суми отриманого доходу.

Збільшення кількості підприємців відбувається завдяки створенню комфортних та необтяжливих умов ведення бізнесу. Державна фіскальна служба постійно працює над удосконаленням адіміністрування податків та розвитком сучасних сервісів. Відповідно і бажаючих працювати на спрощеній системі оподаткування стає більше.

З непідконтрольної території Донецької області намагались вивезти 930 пачок фальсифікованих цигарок

Незважаючи на тимчасове припинення переміщення вантажів через лінію зіткнення у межах Донецької та Луганської областей, схвалене Радою національної безпеки і оборони України в березні поточного року, окремі громадяни не припиняють спроб перевезення на територію України товарів комерційного призначення.

Так, сьогодні співробітниками управління оперативного забезпечення на окремих територіях зон АТО Головного управління ДФС у Донецькій області («Фантом») було припинено спробу незаконного переміщення товарів з непідконтрольної території України через КПВВ «Гнутове». Цього разу порушники намагались вивезти фальсифіковані цигарки.

Під час огляду автомобіля марки «ВАЗ», який прямував з м. Новоазовськ до м. Маріуполь, в особистих речах водія та під заднім сидінням автомобіля було виявлено 930 пачок цигарок без марок акцизного податку на загальну суму 22340 гривень.

Стосовно громадянина складено протокол про адміністративне правопорушення за ч.1 ст.204-3 КУпАП, матеріали направлено до суду.

«Фантом» Донеччини вилучив чергову партію цигарок без марок акцизного податку

Спецпідрозділом «Фантом» в рамках операції «Акциз – 2017» вилучено чергову партію тютюнових виробів без марок акцизного податку встановленого зразка.

Під час оперативних заходів, проведених на ринку «Привоз» Лівобережного району міста Маріуполя 20.07.2017, співробітниками підрозділу «Фантом» виявлено громадянку, яка здійснювала торгівлю тютюновими виробами без марок акцизного податку. З метою запобігання незаконної торгівлі у торгівельному кіоску виявлено та вилучено 490 пачок фальсифікованих тютюнових виробів орієнтовною вартістю 12,1 тис. гривень.

Стосовно громадянки складено протокол про адміністративне правопорушення за ст. 164-5 Кодексу України про адміністративні правопорушення. Матеріали для прийняття рішення згідно чинного законодавства направлено до суду.

До уваги комунальних некомерційних підприємств!

Головне управління ДФС у Донецькій області повідомляє щодо надання методологічної допомоги включення комунальних некомерційних підприємств до Реєстру неприбуткових установ та організацій (далі – Реєстр).

Пунктом 133.4 статті 133 Податкового кодексу України (далі – Кодекс) визначено порядок та умови, у разі дотримання яких неприбуткові підприємства, установи та організації (далі – неприбуткові організації) не є платниками податку на прибуток підприємств. Контролюючий орган здійснює включення неприбуткової організації до Реєстру у разі їх відповідності зазначеним вище вимогам.

Відповідно до статті 62 Господарського кодексу України (далі – ГКУ) підприємство – це самостійний суб’єкт господарювання, створений компетентним органом державної влади або органом місцевого самоврядування, або іншими суб’єктами для задоволення суспільних та особистих потреб шляхом систематичного здійснення виробничої, науково-дослідної, торговельної, іншої господарської діяльності в порядку, передбаченому ГКУ та іншими законами.

Відповідно до статті 52 ГКУ некомерційне господарювання – це самостійна систематична господарська діяльність, що здійснюється суб'єктами господарювання, спрямована на досягнення економічних, соціальних та інших результатів без мети одержання прибутку.

Некомерційна господарська діяльність здійснюється суб'єктами господарювання державного або комунального секторів економіки у галузях (видах діяльності), в яких відповідно до статті 12 ГКУ забороняється підприємництво, на основі рішення відповідного органу державної влади чи органу місцевого самоврядування.

У разі якщо господарська діяльність юридичної особи, зареєстрованої як суб'єкт некомерційного господарювання, набуває характеру підприємницької діяльності, до неї застосовуються положення ГКУ та інших законів, якими регулюється підприємництво.

Особливості управління господарською діяльністю у комунальному секторі економіки встановлені статтею 24 ГКУ та здійснюється через систему організаційно-господарських повноважень територіальних громад та органів місцевого самоврядування щодо суб'єктів господарювання, які належать до комунального сектору економіки і здійснюють свою діяльність на основі права господарського відання або права оперативного управління.

Детальніше щодо державної реєстрації права господарського відання та права оперативного управління комунальних некомерційних підприємств, можна ознайомитись у листі від 11.07.2017 №18066/7/99-99-12-02-04-17 "Про надання методологічної допомоги" за посиланням:

http://sfs.gov.ua/media-tsentr/novini/303627.html

 

До уваги власників та арендарів земельних ділянок!

Головне управління ДФС у Донецькій області, інформує, що у зв’язку із надходженням численних запитів від платників податків щодо визначення бази оподаткування плати за землю ДФС України у листі від 13.07.2017 №18473/7/99-99-12-02-03-17 надано наступне роз’яснення.

Базою оподаткування платою за землю (далі – Плата) є вартість земельної ділянки, визначена як величина рентного доходу, який можна отримати від землі як фактора виробництва залежно від якості та місця розташування земельної ділянки, що визначений за встановленими і затвердженими нормативами у порядку виконання нормативної грошової оцінки (ст. 1 Закону України «Про оцінку земель» (далі - Закон).

Нормативна грошова оцінка — оцінка, яка на підставі рішення органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування (ст. 15 Закону), може проводитися з періодичністю не рідше ніж один раз на:

5-7 років для земельних ділянок, розташованих у межах населених пунктів незалежно від їх цільового призначення, а також земельних ділянок сільськогосподарського призначення, розташованих за межами населених пунктів;

7-10 років для земельних ділянок несільськогосподарського призначення, розташованих поза межами населених пунктів.

Нормативна грошова оцінка виконується юридичними особами, які є розробниками документації із землеустрою відповідно до Закону України «Про землеустрій» (частина третя ст. 18 Закону), для визначення:

- розміру земельного податку;

- орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності;

- показників та механізмів економічного стимулювання раціонального використання та охорони земель.

Отже, для цілей визначення розміру бази оподаткування Платою використовується величина нормативної грошової оцінки земельних ділянок з урахуванням коефіцієнта індексації, визначеного відповідно до порядку, встановленого розділом XII Кодексу (п.п. 271.1.1 п. 271.1 ст. 271 Кодексу).

Відомості про величину нормативної грошової земельної ділянки, а також інформація про документацію із землеустрою та оцінки земель щодо земельної ділянки та інші документи, на підставі яких встановлено відомості про земельну ділянку (частина перша ст. 15 Закону України «Про Державний земельний кадастр» (далі - Закон про кадастр), включаються до Державного земельного кадастру (далі - Кадастр) - єдиної державної геоінформаційної системи відомостей про землі, що розташовані в межах державного кордону України, зокрема їх цільове призначення, дані про кількісну і якісну характеристику земель, їх оцінку, з метою інформаційного забезпечення органів державної влади та органів місцевого самоврядування, фізичних та юридичних осіб, у тому числі й при справлянні Плати (ст. 2 Закону про кадастр).

Кадастр як інформаційна (автоматизована) система передбачає підстави внесення до нього відомостей не тільки про:

- цільове призначення земель як складової заходів із землеустрою території (частина друга ст. 21 Закону про кадастр);

- нормативну грошову оцінку земель, як складової оцінки землі (частина сьома ст. 21 Закону про кадастр), а також інформації про документацію із землеустрою, оцінки земель та інші документи, на підставі яких встановлено відомості про земельну ділянку (частина тринадцята ст. 21 Закону про кадастр).

При цьому п. 271.2 ст. 271 Кодексу встановлено, що передбачене ст. 23 Закону прийняття рішення рад щодо затвердження технічної документації про нормативну грошову оцінку земельних ділянок, розташованих у межах населених пунктів, офіційно оприлюднюється відповідним органом місцевого самоврядування до 15 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування нормативної грошової оцінки земель або змін (плановий період), а у іншому разі, наприклад, офіційне оприлюднення відповідного рішення рад відбулося після встановленого строку, норми відповідних рішень щодо затвердження технічної документації про нормативну грошову оцінку земельних ділянок, розташованих у межах населених пунктів, застосовуються не раніше початку бюджетного періоду, що настає за плановим періодом.

З огляду на встановлену ст. 18 Закону періодичність виконання та затвердження органами місцевого самоврядування нормативної грошової оцінки земельних ділянок п. 286.2 ст. 286 Кодексу передбачено, що при поданні першої декларації (фактичного початку діяльності як платника плати за землю) разом з нею подається довідка (витяг) про розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки. У подальшому, тобто з настанням чергового строку виконання нормативної грошової оцінки, довідка (витяг) про розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки подається у разі затвердження нової нормативної грошової оцінки землі. При цьому у період затвердження органом місцевого самоврядування нормативної грошової оцінки земельних ділянок у порядку, визначеному ст. 23 Закону, величина нормативної грошової оцінки обчислюється із використанням коефіцієнтів індексації, визначених відповідно до порядку, встановленого розділом XII Кодексу.

Поширення набула практика отримання платниками Плати довідки (витягу) про розмір нормативної грошової оцінки земельних ділянок, тоді як акт нормативно-методичного регулювання оцінки був розроблений, проте не був застосований для виконання землеоціночних робіт, і технічна документація з нормативної грошової оціни земель для таких земельних ділянок не була складена та затверджена органом місцевого самоврядування у порядку, встановленому ст. 23 Закону.

З огляду на викладене для визначення бази оподаткування Платою за 2017 рік платники обчислюють її керуючись ст. 21 Закону про кадастр, враховуючи:

нормативну грошову оцінку земель;

дату затвердження (набрання чинності) технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки;

коефіцієнти індексації нормативної грошової оцінки, які обчислюються кумулятивно залежно від дати затвердження (набрання чинності) рішення про нормативну грошову оцінку земельних ділянок у межах населеного пункту.

 

 

У Миколаєві ліквідовано центр конвертації з оборотом більше півмільярда гривень


Співробітники податкової міліції Донецької і Миколаївської областей, спільно з Прокуратурою Донецької області припинили діяльність центру конвертації з оборотом 508 мільйонів гривень, який працював в Миколаєві.

В ході розслідування кримінального провадження, відкритого по ряду статей, була встановлена група осіб, які робили послуги з мінімізації податкових зобов'язань, конвертації безготівкових коштів в готівку, а також здійснювали незаконне переміщення сільгосппродукції через митний кордон України.

Для документального прикриття безтоварних операцій для компаній реального сектора економіки, завищення валових витрат і конвертації грошей учасники групи зареєстрували ряд фіктивних підприємств. Вони використовувалися для легалізації походження сільськогосподарських товарів, які надалі експортувалися на адресу підконтрольних компаній. Фактично сільгосппродукція купувалася за готівку без відображення цих операцій в податковій звітності. Також фіктивні компанії використовувалися для переводу безготівкових коштів в готівку за процентну винагороду від суми фінансових операцій.

В результаті проведених в Миколаєві десяти обшуків були виявлені дві печатки підприємств, комп'ютерна техніка, а також документи бухгалтерського і податкового обліків, що свідчать про протиправну діяльність.

Наразі одному з учасників групи повідомлено про підозру в скоєнні злочину, передбаченого ч. 2 ст. 205 (фіктивне підприємництво) Кримінального кодексу України. Слідчі дії тривають.

Донеччина: фіскали виявили 7 тис. пачок «цигаркової контрабанди», що перевозилась з тимчасово окупованої території


Співробітниками управління оперативного забезпечення на окремих територіях зон АТО Головного управління ДФС у Донецькій області («Фантом») спільно з оперативним управлінням і слідчим управлінням фінансових розслідувань Головного управління ДФС у Донецькій області та Прокуратурою Донецької області припинено чергову спробу незаконного перевезення вантажів через лінію зіткнення на території області.

Так, 22 липня 2017 року під час контролю за переміщенням товарів через лінію розмежування на КПВВ «Новотроїцьке» під час огляду автомобіля «DAF», який прямував з міста Донецьк до м. Київ, в його напівпричепі – в прихованому подвійному дні та під обшивкою стінок – було виявлено 6975 пачок тютюнових виробів під торгівельною маркою «Прилуки». При цьому цигарки були не лише приховані, але й були обклеєні акцизними марками України з ознаками підробки. Цигарки загальною вартістю 175,0 тис. грн вилучено.

До Єдиного реєстру досудових розслідувань внесено кримінальне провадження за ч. 1 ст. 204 Кримінального кодексу України (незаконне виготовлення, зберігання, збут або транспортування з метою збуту підакцизних товарів).

 

З 01 липня 2017 року - оновлена форма уточнюючої декларації з податку на прибуток

Головне управління ДФС у Донецькій області інформує, що відповідно до п. 46.6 ст. 46 Податкового кодексу України (далі – ПКУ), якщо в результаті запровадження нового податку або зміни правил оподаткування змінюються форми податкової звітності, центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, який затвердив такі форми, зобов’язаний оприлюднити нові форми звітності.

До визначення нових форм декларацій (розрахунків), які набирають чинності для складання звітності за податковий період, що настає за податковим періодом, у якому відбулося їх оприлюднення, є чинними форми декларацій (розрахунків), чинні до такого визначення.

Наказом Міністерства фінансів України від 28.04.2017 № 467 «Про внесення змін до форми Податкової декларації з податку на прибуток підприємств», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 19.05.2017 за № 642/30510 (далі – наказ № 467), внесено зміни до форми Податкової декларації з податку на прибуток підприємств, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 20.10.2015 № 897 із змінами (далі – Декларація).

Наказ № 467 було опубліковано в офіційному виданні Офіційний вісник України 09.06.2017 в № 45.

З урахуванням зазначеного, уточнююча Декларація за формою із змінами, внесеними наказом № 467, подається починаючи з 01 липня 2017 року.

У Донецькій області кількість виявлених правопорушень митних правил збільшилась на 20%


За результатами роботи управління протидії митним правопорушенням Донецької митниці ДФС протягом січня – червня 2017 року виявлено та задокументовано 43 порушення митних правил, що майже на 21% більше, ніж за відповідний період 2016 року. Слід відмітити, що попередня оцінка предметів правопорушень складає понад 7,67 млн грн, що у 240 раз перевищує минулорічні показники.

З метою оперативного інформування та попередження можливих порушень не тільки митного, але й податкового законодавства України Донецькою митницею ДФС продовжується робота в рамках взаємодії з територіальними органами ДФС. Так, з початку року до Головних управлінь ДФС у Харківській, Донецькій та Дніпропетровській областях направлено шість матеріалів, для проведення відповідних контрольно-перевірочних заходів.

Відповідно до затвердженого плану заходів із правоохоронними органами Донецької області в рамках спеціальної операції «Рубіж-2017» проведено шість спільних заходів. Результатом яких стало складання 8 протоколів про порушення митних правил з реально вилученими предметами на загальну суму більше 63 тис. гривень. Слід відмітити, що вартість вилучених предметів правопорушень у два рази перевищує показники відповідного періоду минулого року, незважаючи на те, що заходів було проведено удвічі менше. Можна стверджувати, що кількість переходить в якість.

Забезпечення рівних прав на ведення чесного та прозорого бізнесу здійснюється, в тому числі, шляхом постійної взаємодії із митними органами іноземних держав. Так, за шість місяців поточного року до країн дальнього та близького зарубіжжя направлено 35 запитів, що в 7 разів більше, ніж за аналогічний періоду минулого року. Внаслідок опрацювання матеріалів отриманих від зарубіжних колег складено два протоколи про порушення митних правил на загальну суму 7,6 млн гривень. На даний час судом розглянуто одну з вищезазначених справ, який повністю погодився із висновками наданими митницею. Посадову особу підприємства, причетну до скоєння адміністративного правопорушення, визнано винною, ухвалено рішення про накладення штрафу у розмірі понад 3 млн грн із застосуванням конфіскації предметів правопорушення.

До Державного бюджету України протягом першого півріччя 2017 року митницею перераховано штрафних санкцій за порушення митного законодавства на суму майже 117 тис. гривень.

 

Особливості реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі

Головне управління ДФС у Донецькій області інформує, що відповідно до п. 201.1 ст. 201 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) на дату виникнення податкових зобов’язань платник податку зобов’язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) у встановлений ПКУ термін.

Абзацами чотирнадцятим – шістнадцятим п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) встановлено, що реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у ЄРПН повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків:

- для податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, – до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені;

- для податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, – до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені.

Платник податку має право зареєструвати податкову накладну та/або розрахунок коригування в ЄРПН, в якій загальна сума податку не перевищує суму, обчислену відповідно до п. 200 прим. 1.3 ст. 200 прим. 1 ПКУ протягом 365 календарних днів, що наступають за датою виникнення податкових зобов’язань, відображених у відповідній податковій накладній та/або розрахунку коригування.

Вказаний термін застосовується до податкових накладних та/або розрахунків коригування, дата складання яких припадає на періоди після набрання чинності змінами до відповідної норми ПКУ, тобто після 01.01.2017.

У разі якщо реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування у ЄРПН зупинена в порядку, визначеному в п. 201.16 ст. 201 ПКУ, перебіг зазначеного строку переривається на період зупинення їх реєстрації та відновлюється з дня припинення процедури зупинення згідно з п.п.201.16.4 п. 201.16 ст. 201 ПКУ.

Відповідні роз’яснення надані листом ДФС України від 16.06.2017 № 15731/7/99-99-15-03-02-17.

На 30 мільйонів гривень зросли надходження від користувачів корисних копалин Донецької області

Протягом першого півріччя 2017 року платники рентних платежів – надрокористувачі Донецької області спрямували до зведеного бюджету країни 185 млн грн, в тому числі до державного бюджету перераховано суму у розмірі 136,6 млн грн, до місцевих бюджетів надійшло – 48,5 млн гривень. Такі показники на 16%, або на 29,4 млн грн, перевищують сплачену торік суму рентної плати за користування надрами.

На Донеччині 237 суб’єктів господарювання зареєстровані платниками рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин.

Фіскальною службою Донеччини постійно проводиться робота направлена на повноту та своєчасну сплату рентних платежів. Так, з початку року до Державної фіскальної служби України направлена інформація щодо ініціювання питання зупинення дії спеціальних дозволів на користування надрами по 31 суб’єкту господарювання, за якими рахується податковий борг у сумі 235 млн гривень.

Звертаємо увагу платників рентної плати за користування надрами, що унікальний природно-ресурсний потенціал Донецької області при його ефективному використанні є однією з найважливіших передумов стійкого розвитку регіону та якості життя, і тенденція до зростання надходжень рентних платежів сприятиме його збереженню та відновленню.

 

Категория: Информация | Добавил: konstantinovka (28.07.2017)
Просмотров: 23 | Рейтинг: 0.0/0 |
Поделиться
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]

Наш опрос

Какой год считать датой рождения Константиновки:
Всего ответов: 251
Мини-чат
Статистика

На ВПК онлайн : 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Погода в Константиновке

почем валюта?

Последние комментарии

Хороший прикол с велосипедом. Видимо, в Европу на ...

Понравился снимок с велосипедом. Это, видимо, в Ев...

Ну ти, друже, чуть не увесь мій фейсбук сюди запхн...

Из всех перезагрузок ничего хорошего не будет.Каки...

Правильно,админ.Все они одним миром или элем мазан...

Чай уже купил, под следующие выборы приеду, вручу....

Cпасибо за коммент, содержащий экономическую оценк...

Админ пытается донести, что сила ночи, сила дня - ...

 

Последние объявления

[19.06.2013][Реклама, оформление]
Рекламное агентство полного цикла "Клад" (0)
[17.05.2013][Фото, видео съемка]
Свадебная фото/видеосъемка Константиновка (0)
[12.03.2013][Разное...]
Святогорск отдых в детском лагере Чкалова (0)
[02.01.2013][Ремонт]
Ремонт и реставрация ванн в Константиновке (1)
[27.11.2012][Комплектующие]
Куплю модем 3G Huawei Е1550 Е171 или Е173 (2)

Copyright MyCorp © 2017

18.10.2017