Вторник, 24.04.2018
Вся правда о Константиновке         Первый.Некоммерческий.Уютненький.


обро пожаловать!

У нас читают

Информация [552]

Праздники Украины




                                 

Главная » Статьи » Новости налоговой службы » Информация

Констнантиновская налоговая отвечает на вопросы по декларированию доходов граждан

Продаж житлового будинку або квартири, які знаходяться у власності понад три роки, не оподатковується податком на доходи фізичних осіб

Костянтинівська ОДПІ повідомляє, що відповідно до норм п. 172.1-172.3 ст.172 Податкового кодексу України дохід, отриманий платником податку від продажу не частіше одного разу протягом звітного податкового року житлового будинку, квартири або їх частини, кімнати, садового (дачного) будинку (включаючи земельну ділянку, на якій розташовані такі об'єкти), за умови перебування такого майна у власності понад три роки, не оподатковується податком на доходи фізичних осіб.

Умова щодо перебування такого майна у власності понад три роки не розповсюджується на майно, отримане платником у спадщину.

Дохід, отриманий платником податку від продажу протягом звітного податкового року більш як одного з об'єктів зазначеної нерухомості, підлягає оподаткуванню за ставкою відсотків.

Дохід від продажу об'єкта нерухомості визначається виходячи з ціни, зазначеної в договорі купівлі-продажу, але не нижче оціночної вартості такого об'єкта.

Таким чином, щоб дохід у вигляді вартості відчужуваного будинку або квартири не оподатковувався, мають бути дотримані дві умови:

1) це має бути перша операція з продажу вищезазначеного нерухомого майна за один календарний рік;

2) будинок або квартира має перебувати у власності понад три роки, за винятком випадку, коли вона отримана у спадщину.

Якщо хоча б одна з цих умов не дотримана, дохід оподатковується за ставкою 5 відсотків.

 

Декларацію про доходи можна подати у будь-який зручний спосіб

З 1 січня 2018 року розпочалася кампанія декларування доходів громадян, отриманих у 2017 році.

Костянтинівська ОДПІ Головного управління ДФС у Донецькій області нагадує, що податкова декларація про майновий стан і доходи подається платниками податків за місцем своєї податкової адреси в один із таких способів (за вибором):

- особисто або уповноваженою на це особою;

- надсилається поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення, при цьому платник податку зобов’язаний здійснити таке відправлення не пізніше ніж за п’ять днів до закінчення граничного строку подання податкової декларації;

- засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог законів щодо електронного документообігу та електронного цифрового підпису (ЕЦП), скориставшись Електронним кабінетом платника податків на веб-порталі ДФС України в меню електронних сервісів.

Шановні платники! Своєчасно задекларуйте доходи, отримані у 2017 році!

 

До уваги громадян - власників земельних ділянок!

Костянтинівська об’єднана державна податкова інспекція звертається до громадян, які є власниками земельних ділянок та мають право на пільгу, а саме: інваліди І та ІІ групи, багатодітні батьки, пенсіонери за віком, чорнобильці та ветерани війни. Вам необхідно до 1-го травня 2018 року  надати до податкової інспекції  письмові заяви про самостійне обрання земельної ділянки для застосування пільги.

Для цього ви можете звернутися до Центру обслуговування платників Костянтинівської ОДПІ за адресою: м. Костянтинівка, пр.-т. Ломоносова, 125. Довідки за телефоном: 2-35-13.

При собі необхідно мати документи, які підтверджують право на пільгу.

 

 

Коли підприємець може отримати податкову знижку

Порядок застосування податкової знижки передбачено ст..166 Податкового кодексу. Підпунктом 166.4.2 цієї статті передбачено, що загальна сума податкової знижки, нарахована платнику податку у звітному податковому році, не може перевищувати суми річного загального оподатковуваного доходу платника, нарахованого як заробітна плата, зменшена з урахуванням положень п.164.6 ст.164 Податкового кодексу.

Отже, право на податкову знижку має фізична особа підприємець, яка одночасно є найманою особою, та винятково до доходів одержаних у вигляді заробітної плати.

 

Які документи потрібні підприємцю на робочу місці

Костянтинівська ОДПІ повідомляє , що фізичні особи - підприємці на загальній системі оподаткування при здійсненні торгівельної діяльності зобов’язані здійснювати розрахункові операції виключно із застосуванням РРО відповідно до вимог Закону України від 06.07.1995 №265/95-ВР “Про застосування реєстраторів розрахункових операцій в сфері торгівлі, громадського харчування і послуг”.
Фізичні особи – підприємці мають забезпечити наявність на торговому місці наступних документів:
- книги обліку доходів та витрат;
- книги обліку розрахункових операцій;
- виписки або витягу з Єдиного державного реєстру юридичних, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
- ліцензії;
- свідоцтво платника ПДВ (у разі, якщо суб’єкт господарювання зареєстрований платником ПДВ);
- трудових угод з найманими працівниками (у разі використання найманої праці).

 

Хто може не декларувати доходи

Костянтинівська ОДПІ нагадує, що відповідно до п.179.2. ст.179 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) обов’язок платника податку на доходи фізичних осіб (далі – платник податку) щодо подання податкової декларації про майновий стан і доходи (далі – податкова декларація) вважається виконаним і податкова декларація не подається, якщо такий платник податку отримував доходи:

¨ від податкових агентів, які згідно з IV розділом ПКУ не включаються до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу;

¨ виключно від податкових агентів незалежно від виду та розміру нарахованого (виплаченого, наданого) доходу, крім випадків, прямо передбачених IV розділом ПКУ;

¨ від операцій продажу (обміну) майна, дарування, при нотаріальному посвідченні договорів, за якими був сплачений податок відповідно до IV розділу ПКУ;

¨ у вигляді об’єктів спадщини, які відповідно до цього розділу оподатковуються за нульовою ставкою податку та/або з яких сплачено податок відповідно до п.174.3 ст.174 ПКУ.

 

Оновлено Державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій

Костянтинівська ОДПІ повідомляє, що наказом Державної фіскальної служби України від 20.02.2018 №79 затверджено новий Державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій (далі - РРО).

У новому реєстрі міститься 89 РРО, дозволених до первинної реєстрації, та 71 РРО, первинна реєстрація яких заборонена.

Також наведено перелік із 5 РРО, виключених з Державного реєстру в 2016-2017 роках, експлуатація яких не дозволяється.

Оновлений Державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій опубліковано на офіційному порталі ДФС України.

 

На сайті фіскальної служби можна переглянути реєстр неприбуткових установ та організацій

Порядок ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру визначений постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 440 «Про затвердження Порядку ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру» (далі – Порядок).

Відповідно до п. 12 Порядку з метою забезпечення органів державної влади, органів місцевого самоврядування, юридичних та фізичних осіб відомостями, що містяться в Реєстрі неприбуткових установ та організацій (далі – Реєстр), на офіційному веб-сайті ДФС забезпечується відкритий доступ до таких відомостей.

З Реєстром можна ознайомитись у відкритій та приватній частині Електронного кабінету, розміщеного на офіційному веб-порталі ДФС (https://cabinet.sfs.gov.ua).

Робота у приватній частині здійснюється з використанням електронного цифрового підпису, що сертифікований у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів.

Для перевірки даних щодо включення до Реєстру достатньо здійснити пошук за кодом ЄДРПОУ або найменуванням неприбуткової організації.

 

Хто платить за навчання, той і користується податковою знижкою

З метою використання права на податкову знижку за витратами понесеними у 2017 році на користь закладу освіти батько (матір) працюючого студента може включити до податкової знижки на навчання з урахуванням п. 166.4 ст. 166 ПКУ лише суми коштів, сплата яких фактично підтверджена відповідними розрахунковими документами (квитанції, касові ордери, чеки тощо), в яких зазначено, що платіж за навчання здійснено безпосередньо особою, яка звертається.

З цим та іншими роз’ясненнями можна ознайомитися у ЗІР ДФС України (у категорії 103.06.03).

ДЛЯ ОТРИМАННЯ ЛІЦЕНЗІЇ НА ПРАВО ЗДІЙСНЕННЯ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ ТЮТЮНОВИМИ І АЛКОГОЛЬНИМИ ВИРОБАМИ ЗВЕРТАЙТЕСЬ ДО ЦОП ЗА МІСЦЕМ ЗДІЙСНЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ

Відповідно до п.п. 2.1 п. 2 наказу ДФС від 24.10.2014 № 213 «Про затвердження Рекомендацій щодо організації роботи головних управлінь ДФС України із приймання документів та видачі ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами», ліцензія видається на підставі заяви, поданої суб’єктом господарювання до головного управління за місцем провадження торгівельної діяльності безпосередньо уповноваженою особою заявника, надісланої рекомендованим листом або переданої через центри обслуговування платників, створені у державних податкових інспекціях.

У разі подання заяви через ЦОП уповноважена особа здійснює прийом документів та забезпечує їх передачу за реєстром до структурного підрозділу головного управління, до функцій якого належить здійснення загального діловодства, протягом одного робочого дня з моменту їх отримання (п.п. 2.4 п. 2 Рекомендацій).

Відповідно до п.п. 3.4 п. 3 Рекомендацій ліцензія або рішення про відмову у її видачі видається заявнику не пізніше 10 календарних днів від дня одержання заяви. У рішенні про відмову у видачі ліцензії повинна бути вказана підстава для відмови (п.п. 3.4 п. 3 Рекомендацій).

Підготовлена до видачі ліцензія (а також відмітки про поточні щоквартальні внески) підписується уповноваженою особою Головного управління і засвідчується печаткою (п.п. 3.6 п. 3 Рекомендацій).

Отже, для отримання ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями або тютюновими виробами, суб’єкту господарювання необхідно звернутись із заявою до Головного управління або до ЦОП за місцем торгівлі такого суб’єкта господарювання.
 

Платники мають можливість отримати довідку про подану декларацію

Платник податків може звернутися до контролюючого органу та отримати довідку про подану декларацію про майновий стан і доходи, а саме про сплату або відсутність податкових зобовязань.

Наказ Міністерства фінансів України від 13.06.2017 № 568 затвердив форму довідки про подану декларацію про майновий стан і доходи (про сплату або відсутність податкових зобов'язань) та Порядок оформлення і видачі цієї довідки.

Довідка видається безоплатно у паперовій та/або електронній формах на підставі:

- заяви платника податків про видачу Довідки (за встановленою формою, яка затверджена наказом Мінфіну від 13.06.2017 № 568);

- податкової декларації про майновий стан і доходи (затверджена наказом Мінфіну №859 від 02.10.2015 зі змінами та доповненнями).

Заява та податкова декларація подаються платником податків (уповноваженим представником) до контролюючого органу за місцем податкового обліку.

Заява складається з обов'язковим посиланням на відповідний пункт Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – Кодекс), яким передбачено видачу контролюючим органом довідки, та зазначенням найменування підприємства (установи, організації), до якого (якої) довідку буде подано платником податків.

Зокрема, підстави:

- для платників податків – резидентів, які виїжджають за кордон на постійне місце проживання та зобовязані подати до контролюючого органу податкову декларацію не пізніше 60 календарних днів, що передують виїзду - п.179.3 ст.179 Податкового кодексу;

- на вимогу інших підприємства (установи, організації) - на підставі п.179.12 ст.179 Податкового кодексу .

Звертаємо увагу, що довідка видається контролюючим органом за місцем податкового обліку:

- платникам податків, які звернулися відповідно до пункту 179.12 статті 179 розділу IV Кодексу, - протягом 10 календарних днів з дати отримання заяви;

- платникам податку - резидентам, які виїжджають за кордон на постійне місце проживання та які звернулися відповідно до пункту 179.3 статті 179 розділу IV Кодексу, - протягом 30 календарних днів після надходження податкової декларації та сплати належної суми податку.

 

Як переселенцям декларувати статки

Згідно зі ст. 67 Конституції України кожен громадянин зобовязаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом. Таким чином, платник податку, який відповідно до норм чинного законодавства зобовязаний (має право) подати декларацію, у тому числі з метою реалізації права на податкову знижку, повинен подати Декларацію за податковою адресою (за місцем реєстрації).

Також податковим законодавством встановлено, що податковою адресою платника податків – фізичної особи визнається місце її проживання, за яким вона береться на облік як платник податків у контролюючому органі.

При цьому платник податків – фізична особа може мати одночасно не більше однієї податкової адреси.

Водночас, у звязку з ситуацією, яка склалася у Донецькій та Луганській областях функціональні обовязки з обслуговування громадян-переселенців покладаються у межах компетенції на територіальні органи, які знаходяться на території, де органи державної влади здійснюють свої повноваження в повному обсязі.

Нагадуємо, що процедуру та порядок реєстрації місця проживання та місця перебування фізичних осіб в Україні та перелік необхідних для цього документів передбачено Законом України від 11 грудня 2003 року № 1382-IV «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» із змінами та доповненнями (далі – Закон № 1382).

Разом з цим, п.70.7 ст. 70 ПКУ передбачено, що фізичні особи – платники податків зобовязані подавати контролюючим органам відомості про зміну даних, які вносяться до облікової картки протягом місяця з дня виникнення таких змін шляхом подання відповідної заяви за формою та у порядку, визначеними центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Відповідно до Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 29 вересня 2017 року №822, фізичні особи – платники податків зобовязані інформувати контролюючі органи про зміну даних шляхом подання заяви за формою № 5ДР.

Платник податку – переселенець, який вніс відомості про зміну місця проживання, відповідно до Закону № 1382, подає Декларацію до контролюючого органу за місцем його реєстрації, як тимчасового переселенця за умови подання заяви за формою № 5ДР.

 

Костянтинівські фіскали поспілкувалися з молоддю про декларування та електронні сервіси

Фахівці Костянтинівської ОДПІ зустрілись зі студентами Костянтинівського індустріального технікуму, які готуються стати економістами та фінансистами.

Під час зустрічі фіскали розповіли про кампанію декларування доходів громадян, яка стартувала з 1 січня 2018 року по всій країні. Студентам нагадали, коли декларування доходів є обов’язковим, а коли вони мають право подати декларацію про майновий стан і доходи з метою отримання податкової знижки.  

Особливу професійну зацікавленість у майбутніх спеціалістів викликала інформація про електронні сервіси Державної фіскальної служби України, зокрема робота в електронному кабінеті платника.

Головний державний інспектор управління обслуговування платників Олег Пучков повідомив, що кожного місяця зростає кількість суб’єктів господарювання, які обирають «електронне спілкування» з фіскальною службою. Зокрема, серед платників податків, які обліковуються в Костянтинівській ОДПІ цей показник сягає майже 70%.

Працівники податкової інспекції подарували  студентам інформаційну тематичну літературу та відповіли на питання, що їх цікавили.

 

Костянтинівська ОДПІ: У лютому 2018 року громадяни отримали у п’ять разів більше довідок про доходи, ніж у січні

У другий місяць року в Центрі обслуговування платників Костянтинівської ОДПІ громадяни отримали 625 довідок про доходи, тоді як у січні поточного року таких довідок було отримано 118. Такий зріст пов’язано з декларуванням доходами державних службовців, які бажають перевірити свої доходи для правильного заповнення декларації про майновий стан та доходи. 

Іншою, найзапитуванішою адмінпослугою залишається отримання громадянами картки платника податків з присвоєнням реєстраційного номера платника. За два місяці поточного року 702 громадянина отримали такі картки.  Крім того, 8 громадян, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, скористалися своїм правом і внесли відмітки до паспортів фізичних осіб.

Для зручності платників кожна адміністративна послуга має інформаційну картку, яка містить відомості щодо суб’єкта, який надає відповідну послугу, нормативно-правові акти, що її регламентують та умови її отримання. З детальним переліком усіх адміністративних послуг, можна ознайомитись на інформаційних стендах, розміщених  в Центрі обслуговування платників, або на суб-сайті ГУ ДФС у Донецькій області.

Нагадуємо: Центр обслуговування платників Костянтинівської ОДПІ знаходиться за адресою: м. Костянтинівка, пр.Ломоносова, 125. Звертайтеся до нас у робочі дні з 9:00 до 18:00 години (у п’ятницю з 9:00 до 16:45; у суботу з 9:00 до 13:00).

 

З початку року костянтинівські підприємці зареєстрували сім касових апаратів

У січні-лютому поточного року в Центрі обслуговування платників Костянтинівської ОДПІ суб’єкти господарювання зареєстрували 7 реєстраторів розрахункових операцій, що на 6 касових апарати менше ніж в аналогічному періоді минулого року.

Костянтинівська ОДПІ звертає увагу, на зміни в застосуванні РРО. Фізичні особи-підпримці, які сплачують єдиний податок та здійснюють роздрібну торгівлю пивом, а також підприємства споживчої кооперації, що здійснюють роздрібну торгівлю підакцизними товарами, з 20.12.2017 року повинні під час здійснення роздрібної торгівлі використовувати реєстратори розрахункових операцій у місцях торгівлі, на які такими суб’єктами господарської діяльності отримані відповідні ліцензії на право здійснення роздрібної торгівлі підакцизними товарами. (Постанова КМУ від 23.08.2000 р.№1336, зі змінами, внесеними постановою КМУ від 18.12.2017 №984).

 

З початку 2018 року костянтинівські фіскали «працевлаштували» 113 громадян, а ще 70 спонукали зареєструватися підприємцями

              

Хоча роз’яснювальна робота про негативний вплив неофіційної праці та заробітної плати активно проводиться різними службами та органами, тих хто робить висновки з отриманої інформації, нажаль, менше, ніж тих, хто стикається з сумними наслідками цього явища. Тому, Костянтинівська ОДПІ, в черговий раз хоче привернути увагу робітників та їх роботодавців.

Конституція України гарантує кожній людині право на працю, яку вона вільно обирає або на яку вільно погоджується. Та за нинішніх умов, коли на ринку праці відчувається дефіцит робочих місць, працівники погоджуються на «тіньову» зайнятість та зарплату в «конверті», позбавляючи себе багатьох соціальних гарантій та виплат. Крім втрати страхового стажу, необхідного для оформлення пенсії, «неофіційні» працівники не зможуть отримати, у разі необхідності, кредити потрібного розміру. У разі вивільнення у випадку скорочення чисельності або штату працівників, такий робітник не отримає компенсаційні виплати, або вони будуть розраховані тільки з офіційної, меншої частини зарплати. Теж стосується і оплати лікарняного листа, оплати декретної відпустки та інших соціальних виплат.

Фахівці Костянтинівсько-Дружківського управління ГУ ДФС у Донецькій області проводять постійну роз’яснювальну роботу як з громадянами, так і з роботодавцями. За результатами співбесід, зустрічей, засідань робочих рад, з початку 2018 року, 113 громадян отримали офіційне місце роботи, 70 громадян зареєструвалися підприємцями, 18 громадян задекларували доходи. До бюджету додатково надійшло понад півмільйона гривень податків, 290 тисяч гривень єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, 63,4 тисячі гривень військового збору. Крім того, 80 суб’єктів господарювання підвищили своїм 303 працівникам заробітну плату, 4 працедавця погасили заборгованість із заробітної плати на суму 18,3 мільйони гривень.         

Кожна людина сама вирішує – жити їй одним днем, чи піклуватись про майбутнє, мати тільки обов’язки, чи ще й права. Якщо працівник погоджується на нелегальну працю та «сіру» зарплату, то рано чи пізно він стикнеться з тим, що у нього немає прав, він незахищений перед законом, позбавлений соціальних гарантій. Тож, ще раз закликаємо усіх громадян відповідально ставитись до вибору працедавця та свого майбутнього, не позбавляти себе прав, які гарантує Конституція та законодавство України.

 

Особистий прийом громадян в Костянтинівці провів заступник начальника-начальник Костянтинівсько-Дружківського управління ГУ ДФС у Донецькій області Олександр Гринцов

На особистий виїзний прийом керівництва ГУ ДФС у Донецькій області, який відбувся днями в Костянтинівський ОДПІ, записався один громадянин з питання подання звітності підприємства у разі смерті його керівника та засновника. Олександр Гринцов роз’яснив,що у разі смерті єдиного засновника юридичної особи, який одночасно був відповідальною особою (директор/бухгалтер) за подання податкової звітності відповідальним за своєчасність подання звітності такої юридичної особи буде спадкоємець, який заявив своє право на підприємство.

Якщо укладено договір на управління спадщиною, то відповідальним за подання звітності до контролюючого органу буде особа, яка управляє спадщиною, до подання заяви про прийняття спадщини спадкоємцями або до ухвалення судом рішення про визнання спадщини відумерлою.

У разі, якщо ніхто у встановлені законодавством строки не заявив про своє право на підприємство як спадкоємець та договір на управління спадщиною не укладався, звітність до контролюючого органу не подається. З моменту вступу у силу рішення суду про визнання спадщини відумерлою всі права та обов’язки такого підприємства (в тому числі подання звітності) перейдуть до територіальної громади за місцем відкриття спадщини або за місцезнаходженням нерухомого майна, що входить до складу спадщини, яка буде відповідати за своєчасність подання звітності такої юридичної особи.

Особистий прийом громадян проводиться керівництвом ГУ ДФС у Донецькій області відповідно до затверджених графіків прийому, з якими можна ознайомитись на субсайті ГУ ДФС у Донецькій області та стендах Центрів обслуговування платників.

 

Категория: Информация | Добавил: konstantinovka (15.03.2018)
Просмотров: 9 | Рейтинг: 0.0/0 |
Поделиться
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]

Наш опрос

Какой год считать датой рождения Константиновки:
Всего ответов: 253
Мини-чат
Статистика

На ВПК онлайн : 2
Гостей: 2
Пользователей: 0

Погода в Константиновке

почем валюта?

Последние комментарии

Хороший прикол с велосипедом. Видимо, в Европу на ...

Понравился снимок с велосипедом. Это, видимо, в Ев...

Ну ти, друже, чуть не увесь мій фейсбук сюди запхн...

Из всех перезагрузок ничего хорошего не будет.Каки...

Правильно,админ.Все они одним миром или элем мазан...

Чай уже купил, под следующие выборы приеду, вручу....

Cпасибо за коммент, содержащий экономическую оценк...

Админ пытается донести, что сила ночи, сила дня - ...

 

Последние объявления

[19.06.2013][Реклама, оформление]
Рекламное агентство полного цикла "Клад" (0)
[17.05.2013][Фото, видео съемка]
Свадебная фото/видеосъемка Константиновка (0)
[12.03.2013][Разное...]
Святогорск отдых в детском лагере Чкалова (0)
[02.01.2013][Ремонт]
Ремонт и реставрация ванн в Константиновке (1)
[27.11.2012][Комплектующие]
Куплю модем 3G Huawei Е1550 Е171 или Е173 (2)

Copyright MyCorp © 2018

24.04.2018