Четверг, 28.03.2024
Вся правда о Константиновке         Первый.Некоммерческий.Уютненький.


обро пожаловать!

У нас читают

Информация [728]

Праздники Украины




                                 

Главная » Статьи » Новости налоговой службы » Информация

Новини фіскальної служби Донеччини

Добровільна сплата ЄСВ

Відповідно до абз. 5 ч. 1 ст. 10 Закону України від 08.07.10 р. №2464-VI "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" платниками, які мають право на добровільну сплату ЄСВ на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, є особи, які досягли 16-річного віку та не перебувають у трудових відносинах з роботодавцями, та не належать до платників ЄСВ, таких, як фізичні особи - підприємці незалежно від системи оподаткування та самозайнятих осіб, а також членів фермерських господарств (пп. 4, 5 та 5 прим. 1 ч. 1 ст. 4 Закону №2464), у тому числі іноземці та особи без громадянства, які постійно проживають або пра­цюють в Україні, громадяни України, які працюють або постійно проживають за межами України, якщо інше не встановлено міжнародними договорами, згода на обов'язковість яких надана ВР України, — на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування.

Згідно з ч. 2 ст. 10 Закону № 2464 особи беруть добровільну участь у системі загальнообов'язкового дер­жавного соціального страхування протягом строку, визначеного в договорі про добровільну участь у системі загальнообов'язкового державного соціального страхування, але не менше одного року (крім договорів про одноразову сплату).

Якими електронними сервісами ДФС уже можуть скористатися платники ПДВ

Платники ПДВ мають змогу скористатися новими сервісами в Е-кабінеті під час реєстрації ПН/РК ДФС повідомляє, що розширює можливості Електронного кабінету платника.

Так, в Електронному кабінеті є можливість подати письмові пояснення та копії документів до декількох ПН/РК, якщо вони складені на одного отримувача за одним і тим самим договором або якщо в таких ПН відображені однотипні операції. Однотипними операціями є операції з однаковими кодами товарів згідно з УКТ ЗЕД або кодами послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг.

Для уникнення помилок при складанні РК до ПН платники можуть скористатися сервісом, який дозволяє переглянути повну інформацію щодо ПН з урахуванням всіх зареєстрованих до неї РК кількісних і вартісних показників.

Доступ до інформації надано в приватній частині (особистий кабінет) Електронного кабінету у розділі «ЄРПН». За заданими параметрами пошуку ПН відображається остаточний розрахунок з урахуванням всіх наступних зареєстрованих до неї РК.

Можна здійснити перегляд розрахункових показників навантаження та суми ПДВ, зазначені платником податку в ПН/РК, зареєстрованих у Реєстрі у звітному (податковому) періоді.

Платники єдиного податку першої і другої груп мають право на відпустку

Відповідно до норм п. 295.5 ПКУ, платники єдиного податку першої і другої груп, які не використовують працю найманих осіб, звільняються від сплати єдиного податку протягом одного календарного місяця на рік на час відпустки, а також за період хвороби, підтвердженої копією листка (листків) непрацездатності, якщо вона триває 30 і більше календарних днів.

Таке звільнення від сплати єдиного податку протягом одного календарного місяця на рік на час відпустки платники єдиного податку 1 та 2 груп, які не використовують працю найманих осіб, можуть отримати за умови подання заяви до контролюючого органу стосовно обрання періоду щорічної відпустки. Заява підприємця про період щорічної відпустки подається в довільній формі.

При цьому звертаємо увагу, що в Податковому Кодексі передбачено календарний місяць відпустки: тобто з 1 по 31 (30, 29 чи 28) число, тому у заяві, що подається з метою несплати єдиного податку необхідно зазначати повний місяць.

Нагадуємо, що платники єдиного податку 1 та 2 груп сплачують податок шляхом здійснення авансового внеску не пізніше 20 числа (включно) поточного місяця – п.295.1 ст.295 ПКУ. Нарахування авансових внесків для таких платників єдиного податку здійснюється податковими органами на підставі поданої ними заяви, зокрема щодо розміру обраної ставки єдиного податку, заяви стосовно періоду щорічної відпустки – п.295.2 ст.295 ПКУ.

Земельний податок для фізичних осіб: порядок нарахування та сплати

Костянтинівська ОДПІ нагадує, що платниками земельного податку є власники земельних ділянок, земельних часток (паїв) та землекористувачі.

Порядок обчислення плати за землю визначено статтею 286 Податкового кодексу України.

Підставою для нарахування земельного податку є дані державного земельного кадастру.

Нарахування фізичним особам сум такого податку проводиться органами фіскальної служби (за місцем знаходження земельної ділянки), які надсилають (вручають) платникам до 1 липня поточного року податкові повідомлення-рішення.

Податок фізичними особами сплачується протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення.

У разі переходу права власності на земельну ділянку від одного власника до іншого протягом календарного року податок сплачується попереднім власником за період з 1 січня цього року до початку того місяця, в якому він втратив право власності на зазначену земельну ділянку, а новим власником - починаючи з місяця, в якому у нового власника виникло право власності.

У сільській та селищній місцевості фізичні особи можуть сплатити земельний податок через каси сільських (селищних) рад або рад об'єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, за квитанцією про приймання податкових платежів.

Платник податків має право «поскаржитися»

Податковий кодекс України містить норму, яка дозволяє платникам проводити процедуру оскарження в адміністративному порядку.

Подаються такі скарги протягом 10 календарних днів, які настають за днем отримання платником податків податкового повідомлення-рішення або іншого рішення контролюючого органу.

При цьому скарга має подаватися до контролюючого органу вищого рівня, тобто до ДФС України. Така скарга розглядається і по ній приймається рішення, яке в подальшому, за необхідності, може бути оскаржене в судовому порядку.

Терміни звернення до органу суду встановлено статтею 102 Подакового кодексу України та становлять 1095 днів. Слід пам‘ятати, що рішення суду в подальшому не може оскаржуватися в адміністративному порядку. Також звертаємо увагу, що, відповідно до статті 56 Подакового кодексу, не підлягають оскарженню (ні адміністративному, ні судовому) грошові зобов‘язання, визначені платником самостійно.

Оновлено довідники податкових пільг

ДФС України оприлюднено оновлені довідники пільг, затверджені станом на 04.07.2018 року. Довідник № 89/1 податкових пільг, що є втратами доходів бюджету, Довідник № 89/2 інших податкових пільг.
У Довіднику № 89/1 змінено редакцію пільг та продовжено термін дії пільг з кодами 14060511, 14060512, 14060513 14060514.
Нагадуємо, дані відповідних довідників використовуються платниками податків під час заповнення звіту про суми податкових пільг за формою, затвердженою постановою КМ України від 27.12.2010 № 1233. Звіт подається суб'єктом господарювання за три, шість, дев'ять і дванадцять календарних місяців за місцем його реєстрації протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового періоду. У разі коли суб'єкт господарювання пільгами не користується, звіт не подається.

Незабаром звіти з ЄСВ за новими формами!

Мінфін наказом від 15.05.2018 р. №511 затвердив у новій редакції форми звіту з ЄСВ та порядок їх формування та подання. Проект наказу був зареєстрований в Мін'юсті 11 червня 2018 р.

Цей наказ (а отже, і нові форми звітності) набирає чинності з першого числа місяця, що настає за місяцем його офіційного опублікування. Документ було оприлюднено в «Офіційному віснику» від 06.07.2018 р. №51, отже, він набере чинності з 1 серпня, а звітувати за новою формою вперше необхідно у вересні 2018 р.

Залишилося два тижня аби сплатити зобов’язання

Громадяни, які до 2 травня 2018 року подавали до податкової інспекції за місцем проживання (реєстрації) податкову декларацію про майновий стан і доходи за 2017 рік про отримані доходи від спадщини (дарування), продажу рухомого та нерухомого майна, іноземні та інші доходи, повинні самостійно сплатити податок на доходи фізичних осіб та військовий збір до 1 серпня цього року.

 

В Костянтинівській ОДПІ чекали телефонних дзвінків від платників податків

 

«Вже 72% Костянтинівських платників податків звітують в електронному вигляді та активно користуються електронними сервісами Державної фіскальної служби. Кожен, хто отримав ключ електронного цифрового підпису та приєднався до сучасних засобів комунікації з органами фіскальної служби відмічають, що це дуже зручно, корисно та швидко», - зазначила начальник управління обслуговування платників Костянтинівської ОДПІ Ірина Чуб, починаючи сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія», який днями відбувся в податковій інспекції. Наводимо питання, з якими звертались платники до начальника управління.

Я отримала ключ електронного цифрового підпису, але у мені не вдається відправити звітність. Чи можу я отримати допомогу в податковій інспекції?

Фахівцями Центру обслуговування платників Костянтинівської ОДПІ проводяться майстер класи для платників які вперше отримали ключі електронного цифрового підпису. Ви можете звернутись у робочі дні з 9-00 год. до 18-00 год., у п’ятницю до 16-45 год. до Центру обслуговування платників Костянтинівської ОДПІ, вікна № 8-9.

Чи встановлені особливі вимоги до форми довіреності, яку необхідно надати серед інших реєстраційних документів до АЦСК ІДД ДФС довіреною особою для отримання послуг ЕЦП?

Представництво здійснюється на підставі довіреності, посвідченої нотаріально.
Якщо реєстраційні документи заявника (реєстраційна картка тощо) підписані безпосередньо представником, в нотаріально посвідченій довіреності повинно бути додатково обумовлено наділення представника повноваженнями укладати від імені заявника договір про надання послуг електронного цифрового підпису.
Так, пунктом 1.2 Регламенту Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (далі – Регламент) визначено, що представник – фізична особа, уповноважена заявником (фізичною особою або фізичною особою – підприємцем або юридичною особою, що отримує або має намір отримати послуги електронного цифрового підпису (далі – ЕЦП)) на подання до відокремлених пунктів реєстрації Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (далі – ВПР) реєстраційних документів заявника, вчинення необхідних реєстраційних та інших дій (скасування, блокування, поновлення посилених сертифікатів), генерації особистих ключів заявника тощо. Представництво здійснюється на підставі довіреності, посвідченої нотаріально.

Відповідно до п. 5.1 Регламенту за бажанням заявника, він може бути представлений довіреною особою (представником). В такому випадку заявник наділяє представника відповідними повноваженнями (подання до ВПР реєстраційних документів заявника, вчинення необхідних реєстраційних дій, генерація особистих ключів заявника тощо). Якщо реєстраційні документи заявника (реєстраційна картка тощо) підписані безпосередньо представником, в нотаріально посвідченій довіреності повинно бути додатково обумовлено наділення представника повноваженнями укладати від імені заявника договір про надання послуг ЕЦП.

З метою запобігання доступу сторонніх осіб до ключових даних підписувачів довірена особа (представник) разом з комплектом реєстраційних документів надає до ВПР конверти з розрахунку один конверт для одного носія особистого ключа підписувача.

Чи можна особистий ключ електронного цифрового підпису перемістити на жорсткий диск комп’ютера, а не використовувати з’ємний носій ключової інформації?

Особисті ключі підписувачів можуть бути вільно скопійовані або переміщені на будь-які носії, в тому числі і на жорсткий диск комп’ютера. Але для уникнення зловживань з особистими ключами електронного цифрового підпису та попередження їх компрометації, спеціалізоване програмне забезпечення Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту здійснює пошук та зчитування особистого ключа виключно з кореневого каталогу з’ємного носія ключової інформації (флеш-носій, CD/DVD - диск).

Чи можливо здійснити процедуру реєстрації в АЦСК ІДД через мережу Інтернет без особистої присутності в центрі?

Процедура отримання послуг електронного цифрового підпису від АЦСК ІДД не передбачає можливість реєстрації заявників через мережу Інтернет.
Відповідно до вимог Регламенту Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту заявник, або його довірена особа, мають бути особисто присутніми під час процедури реєстрації.

Детальну інформацію щодо процедури реєстрації можна переглянути
на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД http://www.acskidd.gov.ua у розділі «Реєстрація користувачів».

 

В Костянтинівській ОДПІ повідомили як розглядають звернення громадян

Реалізація права громадян на звернення – є одним з основних важелів, які впливають на участь громадян в управлінні державними справами, забезпечують можливість для впливу на поліпшення роботи органів державної влади, для відстоювання своїх прав і законних інтересів та відновлення їх у разі порушення.

Протягом січня-червня 2018 року до Костянтинівської ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області надійшло 4 звернення від громадян. Порівняно з відповідним періодом минулого року (12 звернень) кількість звернень зменшилась на 8.

Протягом І півріччя 2018 року скарги, пропозиції, повторні, неодноразові звернення та звернення пільгових категорій громадян не надходили.

У своїх зверненнях громадяни цікавились питаннями подання звітності з єдиного соціального внеску, відмови від використання облікової картки платника податків, наданням відомостей про облікову картку платника податків та доходи третьої особи.

На всі звернення, що надійшли до Костянтинівської ОДПІ протягом І півріччя 2018 року надано відповіді.

Протягом січня-червня 2018 року на особистий прийом до посадових осіб Костянтинівської ОДПІ громадяни не записувались. Організовано проведення 2 виїзних особистих прийомів заступником начальника-начальником Костянтинівсько-Дружківського управління ГУ ДФС у Донецькій області Гринцовим О.В. До нього на прийом звернулись дві особи стосовно подання звітності у разі смерті засновника та керівника підприємства та оформлення ліцензії на право роздрібного продажу алкогольних напоїв у разі зміни назви вулиці де знаходиться пункт продажу. За результатами розгляду усних звернень надані два усних роз’яснення.

Зі скаргами, пропозиціями, колективними зверненнями на особистий прийом громадяни не звертались.

 

В Костянтинівській ОДПІ розповіли, з якими запитами звертались платники в І півріччі 2018 року

З метою забезпечення прозорості та відкритості своєї діяльності, реалізації права кожного на доступ до публічної інформації, надання інформації за запитами відповідно до Закону України „Про доступ до публічної інформації” Костянтинівською ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області забезпечується розгляд запитів щодо надання публічної інформації відповідно, які надходять поштою, електронною поштою, факсом та телефоном.

З початку року до Костянтинівської ОДПІ надійшло 5 запитів на отримання інформації, як і у відповідному періоді минулого року. У червні 2018 року до Костянтинівської ОДПІ надійшло 2 таких запити

Найбільш активними запитувачами є фізичні особи, від яких надійшли усі 5 запитів з проханням надання інформації щодо надходження податків та зборів, надання відомостей про реєстраційні дані Костянтинівської ОДПІ та про власні доходи.

 

З початку року підрозділами аудиту Донеччини додатково забезпечено майже 34 мільйона гривень надходжень до бюджету

 

З метою виявлення та упередження порушень податкового законодавства підрозділами аудиту Донеччини першочергова увага приділяється проведенню перевірок суб’єктів господарювання, що мають ризики в своїй діяльності.

Так, за 6 місяців 2018 року фахівці підрозділів аудиту фіскальної служби Донецької області провели 341 документальну перевірку, за результатами яких донараховано податкових зобов’язань на 380,3 млн гривень. Крім того, в ході перевірок зменшено від’ємне значення об’єкта оподаткування податком на прибуток на 43,5 млн грн, що упередило несплату податку на прибуток у майбутньому на 7,8 млн гривень.

За січень-червень 2018 року підрозділами аудиту Донеччини забезпечено додаткових надходжень до державного бюджету 33,9 млн гривень. За результатами проведених документальних перевірок поточного року до бюджету надійшло 16,7 млн гривень.

Розпочато експериментальний проект щодо новітніх технологій в розрахункових операціях

Головне управління ДФС у Донецькій області інформує про створення Системи e-Receipt. Нова інформаційна система реєстрації та обліку реєстраторів розрахункових операцій передбачатиме оnline реєстрацію пристроїв (персональні комп’ютери, планшети, смартфони), без подання до контролюючих органів будь-яких паперових документів та не потребуватиме абонентської плати за користування нею.

З 19 червня 2018 року набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 13 червня 2018 року № 472 «Про реалізацію експериментального проекту щодо реєстрації та експлуатації новітніх моделей програмних та/або програмно-технічних комплексів, призначених для реєстрації розрахункових операцій» щодо реалізації експериментального проекту стосовно реєстрації та експлуатації новітніх моделей програмних та/або програмно-технічних комплексів, призначених для реєстрації розрахункових операцій (далі — проект). Проект діє з 1 липня 2018 року до 31 грудня 2019 року. Координація дій щодо реалізації експериментального проекту здійснюється Мінфіном України.

Учасниками експериментального проекту є виробники (постачальники) та користувачі новітніх моделей комплексів, які виявили заінтересованість щодо участі в експериментальному проекті.

Організаційне супроводження експериментального проекту здійснюється Міжвідомчою робочою групою з питань реалізації інноваційних технологічних рішень для реєстрації розрахункових операцій у сфері торгівлі (у тому числі торгівлі з використанням Інтернету), громадського харчування, купівлі-продажу іноземної валюти, торгівлі через автомати з продажу (надання) товарів (послуг), надання послуг з приймання готівки для по­дальшого переказу, перевезення пасажирів та інших послуг.

Учасники пілотного проекту можуть подавати до Мінфіну та ДФС пропозиції щодо функціонування новітніх моделей.

Також затверджено Порядок реалізації експериментального проекту щодо реєстрації та експлуатації новітніх моделей програмних та/або програмно-технічних комплексів, призначених для реєстрації розрахункових операцій (далі – Порядок).

Порядком визначені вимоги до програмних комплексів, які повинні забезпечувати програмні комплекси:

- виконання розрахункової операції та передачі контрольно-звітної інформації до системи обліку даних в режимі реального часу;

- друкування розрахункових та інших звітних документів;

- збереження даних про опис товарів, фіскальної інформації, даних, на основі яких формуються розрахункові документи та звіти про розрахункові операції;

- використання електронно-цифрового підпису з дотриманням вимог Закону України «Про електронний цифровий підпис» для здійснення технологічних опера­цій, захисту від підміни та модифікації даних ре­єстраторів.

Отже, новітні моделі комплексу стануть альтернативою традиційним касовим апаратам.

Розробка та впровадження інноваційної електронної системи e-Receipt (електронний чек) дозволить:

- створити умови для застосування платниками податків для реєстрації розрахункових операцій пристроїв широкого вжитку (персональних комп’ютерів, планшетів, смартфонів);

- спростити процедуру реєстрації;

- скоротити витрати платників податків на придбання та обслуговування пристроїв, що здійснюють реєстрацію розрахункових операцій, адже на сьогоднішній день на придбання традиційних касових апаратів витрачається від 4 до 20 тис. гривень;

Оцінити у повній мірі переваги нової системи бізнес-спільнота зможе, користуючись її сервісами на практиці.

Фантом: упереджено 3 спроби незаконного переміщення ТМЦ через лінію розмежування на 118 тис. гривень

Співробітники спецпідрозділу податкової міліції ДФС, який залучений до складу Об’єднаних сил, спільно з працівниками прикордонної служби України під час несення служби на КПВВ виявили 3 спроби порушення порядку переміщення товарів на тимчасово окуповану територію України.

Так, мешканець м. Донецька намагався приховано перевезти через лінію зіткнення з тимчасово окупованої території апарат для повітряно-плазменої різки металу орієнтовною вартістю 15,7 тис. гривень.

Під час огляду автомобіля Ford Tranzit податківці виявили спробу іншого донеччанина перевезти з тимчасово окупованої території України побутову техніку (сушильну машину Meile-T 8402C, автоматичну пральну машину Miele-W 3240, посудомийну машину Bosch) загальною орієнтовною вартістю 76,2 тис. гривень.

Мешканка м. Донецька намагалася приховано перенести з тимчасово окупованої території України вироби зі сріблястого металу зі вставками, в поліетиленових пакетах, з пломбами та бірками «виготовлено зі срібла» загальною орієнтовною вартістю 26,1 тис. гривень.

Також виявлено факт здійснення пасажирських перевезень з тимчасово окупованої території України за грошову винагороду без державної реєстрації як суб'єкта господарювання.

Відносно порушників складено 4 протоколи про адміністративні правопорушення, в т.ч. 3 протоколи за ч.1 ст.204-3 та 1 протокол – за ч.1 ст.164 Кодексу України про адміністративні правопорушення, які направлено на розгляд до суду. Товарно-матеріальні цінності загальною орієнтовною вартістю 118 тис. гривень вилучено до прийняття рішення судом.

 

Категория: Информация | Добавил: konstantinovka (12.07.2018)
Просмотров: 274 | Рейтинг: 0.0/0 |
Поделиться
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]

Наш опрос

Какой год считать датой рождения Константиновки:
Всего ответов: 258
Мини-чат
Статистика

На ВПК онлайн : 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Погода в Константиновке

почем валюта?

Последние комментарии

Хороший прикол с велосипедом. Видимо, в Европу на

Понравился снимок с велосипедом. Это, видимо, в Ев

Ну ти, друже, чуть не увесь мій фейсбук сюди запхн

Из всех перезагрузок ничего хорошего не будет.Каки

Правильно,админ.Все они одним миром или элем мазан

Чай уже купил, под следующие выборы приеду, вручу.

Cпасибо за коммент, содержащий экономическую оценк

Админ пытается донести, что сила ночи, сила дня -

 

Последние объявления

[19.06.2013][Реклама, оформление]
Рекламное агентство полного цикла "Клад" (0)
[17.05.2013][Фото, видео съемка]
Свадебная фото/видеосъемка Константиновка (0)
[12.03.2013][Разное...]
Святогорск отдых в детском лагере Чкалова (0)
[02.01.2013][Ремонт]
Ремонт и реставрация ванн в Константиновке (1)
[27.11.2012][Комплектующие]
Куплю модем 3G Huawei Е1550 Е171 или Е173 (2)

Copyright MyCorp © 2024

28.03.2024