Майже 140 громадян Донеччини скористались „Пульсом податкової” Протягом 2012 року на сервіс «Пульс податкової» надійшло 138 звернень від громадян та платників податків Донецької області. Це 3 відсотки від загальної кількості запитів, що надійшли на антикорупційний проект від платників податків України (4 588 запитів). Найактуальнішою темою, яка хвилювала донетчан у 2012 році була робота органів ДПС. З цього приводу на „Пульс податкової” надійшло 61 звернення або 44,3% від загальної кількості звернень по Донецькій області. Також, у минулому році 35 громадян (або 25,4%) звернулися з приводу подання звітності. Актуальними темами звернень платників податків також були: перевірки суб’єктів господарювання - 14 або 10,1 %; реєстрації платників ПДВ - 10 або 7,2 %; реєстрації платниками єдиного податку - 10 або 7,2 %; інші питання - 4 або 2,9 %. У 2012 році звернень, що стосувались корупційних дій було лише 4 або 2,9 % від загальної кількості звернень на „Пульс податкової” по Донецькій області. Всі звернення були розглянуті вчасно, заявникам надано вичерпну відповідь. Нагадаємо, що „Пульс податкової” – це пряма телефонна лінія ДПС України, яка працює в режимі call-back, за її допомогою громадяни мають змогу напряму звертатися до керівництва ДПС України з повідомленнями про труднощі у стосунках з податковою, пропозиціями щодо вдосконалення роботи служби за телефоном: (044) 284-00-07. Сектор взаємодії із ЗМІ та громадськістю Костянтинівської ОДПІ |