Суббота, 27.04.2024
Вся правда о Константиновке         Первый.Некоммерческий.Уютненький.


обро пожаловать!

У нас читают

Информация [728]

Праздники Украины




                                 

Главная » Статьи » Новости налоговой службы » Информация

Новини фіскальної служби Донеччини

Змінено порядок реєстрації РРО та книг обліку розрахункових операцій

З 01 жовтня набрав чинності наказ Міністерства фінансів України щодо зміни до порядків реєстрації реєстраторів розрахункових операцій (РРО) та книг обліку розрахункових операцій (http://sfs.gov.ua/…/podatkove-zakonodavst…/nakazi/73039.html).
Новації передбачають спрощення процедури реєстрації та застосування РРО. Так, платник матиме можливість здійснювати реєстрацію РРО на підставі однієї заяви (за спрощеною формою) без додатків, яка може бути подана до контролюючого органу у паперовій або електронній формі. Обмін електронними документами між виробником, центром сервісного обслуговування, суб’єктом господарювання та ДФС здійснюватиметься засобами інформаційної системи фіскальної служби.
Для впровадження таких спрощень ДФС буде створено та здійснено супровід двох нових реєстрів - Реєстру екземплярів реєстраторів розрахункових операцій та Реєстру центрів сервісного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій.
Зміни, внесені наказом, набувають чинності у два етапи.
Так, з 1 жовтня:
- здійснюється за спрощеним порядком ведення книги обліку розрахункових операцій (книга ОРО)/журналу використання РРО з купівлі-продажу іноземної валюти. Суб’єкту господарювання вже не потрібно підклеювати щоденні фіскальні звітні чеки (z-звіти) та вести облік ремонтів;
- щоденні фіскальні звітні чеки (щоденні z-звіти) зберігатимуться в електронній формі;
- реєстрація, застосування (зберігання) книги ОРО на РРО, розрахункової книжки (РК) здійснюватиметься за бажанням суб’єкта господарювання у разі прийняття ним рішення про те, що у випадках виходу з ладу РРО або відключення електроенергії проведення розрахункових операцій не здійснюється ним до моменту належного підключення резервного РРО або включення електроенергії;
- перереєстрація РРО/книг ОРО у разі зміни даних щодо суб’єктів господарювання, які зазначаються у реєстраційному посвідченні/книзі ОРО та пов’язані з перейменуванням районів у містах, вулиць тощо, здійснюватиметься на підставі заяви без додатків;
- суб’єктам господарювання та їх представникам, які здійснюють операції з купівлі-продажу іноземної валюти, забороняється здійснювати валютно-обмінні операції у пунктах обміну валюти в разі виходу з ладу РРО, відсутності резервного РРО або тимчасового відключення електроенергії.
Решта змін, передбачених наказом, набуває чинності після набрання чинності наказу про затвердження порядків ведення реєстру екземплярів РРО та реєстру ЦСО. У ньому, зокрема, мова йде про:
- реєстрацію РРО, книги ОРО на підставі однієї заяви про реєстрацію РРО без додатків, у т.ч. поданої в електронній формі;
- обмін документами між ДФС та ЦСО у вигляді електронних повідомлень щодо резервування фіскального номера РРО, опломбування РРО, укладання договору про технічне обслуговування та ремонт РРО, а також акта введення в експлуатацію РРО;
- надання права підпису реєстраційної заяви, заяви про реєстрацію книги ОРО та журналу про використання РРО отримання реєстраційних документів представнику суб’єкта господарювання;
- оновлені спрощені форми документів, які передбачені Змінами.

Актуально про перевірки та податки для підприємців під час прямого ефіру на радіо

«За два місяці понад 200 підприємців стали на облік до Костянтинівської ДПІ Костянтинівсько-Дружківського управління ГУ ДФС у Донецькій області. Цьому передувала широкомасштабна роз’яснювальна робота, яку проводили фахівці управління спільно органами місцевої влади та іншими держорганами», - повідомила головний державний інспектор Костянтинівської ДПІ Анна Бондаренко під час прямого ефіру на радіо «Класне радіо, 104,4».

Вона нагадала слухачам, що відповідно до розпорядження КМУ від 5 вересня 2018 року №649-р, починаючи з 5 жовтня починається проведення комплексних заходів, спрямованих на детінізацію зайнятості та доходів населення, участь в яких також буде приймати Державна фіскальна служба. «На роботодавців, які використовують працю неоформлених працівників, не нараховують та сплачують податки та єдиний внесок - очікують чималі штрафи – від 111690 грн., неподання повідомлення фіскальній службі про прийняття на роботу найманого працівника – 3723 грн., здійснення господарської діяльності без державної реєстрації як суб’єкта господарювання тягне за собою відповідальність від 17000 до 34000 грн.», - повідомила Анна Бондаренко.

Під час ефіру підіймались також питання порядку реєстрації платників єдиного податку, звітування та своєчасності сплати ними податків і зборів. Анна Бондаренко нагадала, що усі суб’єкти господарювання (юрособи та фізособи) зобов’язані повідомляти податківців про виникнення або зміну даних щодо об’єктів оподаткування за формою № 20-ОПП.

Особливу увагу було також приділено електронним сервісам ДФС України та перевагам подання звітності в електронному вигляді.

 

 

Костянтинівські фіскали підтримують самозайнятість населення 

Фахівці Костянтинівсько-Дружківського управління ГУ ДфС у Донецькій області є постійними учасниками центру розвитку підприємництва «ПровідNuk», що працює на базі Костянтинівського міського центру зайнятості. Днями, на базі роботи центру відбувся черговий тренінг щодо основ бізнес - планування за участю представників Костянтинівської ДПІ Костянтинівсько-Дружківського управління ГУ ДФС у Донецькій області  та Костянтинівської міської ради,.

Представник податкової інспекції Анна Бондаренко надала підприємцям-початківцям змістовні консультації, пов’язані з реєстрацією і організацією бізнесу, основними видами податків та їх кваліфікації, термінів подання звітності контролюючим органам.
Відвідувачів заходу познайомили з грантовими програмами, які існують в Донецькій області, окрему увагу було приділено отриманню фінансової підтримки по програмі Донецької ОДА «Український донецький куркуль». Учасники  прийняли участь у обговоренні та створені життєздатних бізнес – планів, практичних питань щодо подання онлайн - заявок на участь у грантових програмах.

В тренінгу прийняли участь 11 осіб, в тому числі 6 безробітних та шукачів роботи, 5 представників діючих підприємців.

Щодо проведення спільних заходів, спрямованих на легалізацію трудових відносин

За інформацією Костянтинівсько-Дружківського управління ГУ ДФС у Донецькій області, на виконання вимог розпорядження Кабміну України від 05.09.2018 № 649-р ,,Про заходи, спрямовані на детінізацію відносин у сфері зайнятості населення”, посилюється взаємодія з органами Держпраці, Пенсійного фонду та органами місцевого самоврядування з питань легалізації найманої праці та заробітної праці, а також посилення контролю за легалізацією трудових відносин шляхом проведення спільних з Головним управлінням Держпраці у перевірок. Нагадуємо, що чинним законодавством передбачено застосування штрафних санкцій у розмірі 30-ти мінімальних зарплат (111 690 грн.) за кожного виявленого неоформленого належним чином найманого працівника.
 

Підстави для позбавлення ліцензії на роздрібну торгівлю алкоголем
Костянтинівсько-Дружківське управління ГУ ДФС у Донецькій області нагадує, що ст.15 Закону України від 19.12.95 р. № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» передбачені такі підстави для анулювання ліцензій на роздрібну торгівлю алкогольними напоями:
- заява суб’єкта господарювання;
- рішення про скасування державної реєстрації суб’єкта господарювання;
- несплата чергового платежу за ліцензію протягом 30 календарних днів від моменту призупинення ліцензії;
- рішення суду про встановлення факту незаконного використання суб’єктом господарювання марок акцизного податку (стосовно імпортерів);
- рішення суду про встановлення факту торгівлі суб’єктом господарювання алкогольними напоями або тютюновими виробами без марок акцизного податку;
- рішення суду про встановлення факту переміщення суб’єктом господарювання алкогольних напоїв або тютюнових виробів поза митним контролем;
- порушення вимог ст. 15-3 цього Закону щодо продажу алкогольних напоїв, тютюнових виробів особам, які не досягли 18 років, або у не визначених для цього місцях.
Ліцензія анулюється та вважається недійсною з моменту одержання суб’єктом господарювання письмового розпорядження про її анулювання.

 

Увага! Змінено режим роботи Центру обслуговування платників

Костянтинівсько-Дружківське управління ГУ ДФС у Донецькій області повідомляє про зміну режиму роботи Центру обслуговування платників:

ЧАС ПРИЙОМУ ВІДВІДУВАЧІВ

Понеділок – четвер – з 9 год. 00 хв. до 18 год. 00 хв.

П’ятниця – з 9 год. 00 хв. до 16 год. 45 хв.

Субота, неділя – вихідний.

Обідня перерва – з 13 год. 00 хв. до 13 год. 45 хв.

 

Зареєструвати РРО можна за спрощеною формою  

Костянтинівсько-Дружківське управління ГУ ДФС у Донецькій області повідомляє, що Міністерство фінансів України наказом від 20.09.2018 №773 затвердило зміни до Порядку реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги), Порядку реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації операцій з купівлі-продажу іноземної валюти, Порядку реєстрації та ведення розрахункових книжок, книг обліку розрахункових операцій, Порядку опломбування реєстраторів розрахункових операцій.

З 01.10.2018 суб’єкти господарювання можуть відмовитися від використання книги обліку розрахункових операцій (далі – КОРО) на реєстратор розрахункових операцій (далі – РРО) у разі виходу з ладу РРО або відключення електроенергії, за умови не проведення розрахункових операцій до моменту підключення резервного РРО або включення електроенергії. Рішення про це затверджується власними розпорядчими документами суб'єкта господарювання. У такому випадку суб’єкт господарювання має право не реєструвати і не зберігати КОРО та розрахункові книжки, а ті хто вже зареєстрував – скасувати реєстрацію КОРО та припинити її застосування.

Змінами також передбачено надання можливості суб'єктам господарювання реєструвати РРО на підставі реєстраційної заяви в електронному вигляді за спрощеною формою (без додатків).


До уваги платників ЄСВ!

Костянтинівсько-Дружківське управління ГУ ДФС у Донецькій області звертає увагу, що відповідно до частини восьмої ст. 9 Закону України від 08 липня 2010 року № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» із змінами та доповненнями платники єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – ЄСВ) – роботодавці зобов’язані сплачувати ЄСВ, нарахований за календарний місяць, не пізніше 20 числа наступного місяця, крім гірничих підприємств, які зобов’язані сплачувати ЄСВ, нарахований за календарний місяць, не пізніше 28 числа наступного місяця.

Порядок нарахування і сплати ЄСВ затверджено наказом Міністерства фінансів України від 20.04.2015 № 449 «Про затвердження Інструкції про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» із змінами (далі – Інструкція № 449).

Згідно з п. 11 розділу ІV Інструкції № 449 у разі, якщо останній день строків сплати ЄСВ, зазначених у Інструкції № 449, припадає на вихідний або святковий день, останнім днем таких строків сплати ЄСВ вважається перший робочий день, що настає за вихідним або святковим днем.

До місцевих бюджетів Донеччини надійшло земельного

податку та оренди майже 687 мільйонів гривень

 

За дев’ять місяців 2018 року місцеві бюджети Донецької області отримали 686,7 млн грн плати за землю, що на 18,4 млн грн більше, ніж у минулому році.

Переважну частину надходжень до місцевої казни забезпечують платники - юридичні особи, які за січень-вересень поточного року вже перерахували 556,4 млн грн земельного податку та орендної плати за землі державної та комунальної власності, що більше минулорічних показників на 2,2 млн гривень.

В свою чергу, фізичні особи перерахували 130,3 млн грн, але саме по ним спостерігається тенденція до значного збільшення надходжень. Так, у порівнянні з 2017 роком приріст додаткових надходжень до місцевих бюджетів склав 16,2 млн грн, або 14 відсотків.

Плата за землю за показником найбільших надходжень до місцевих бюджетів у 2018 році посідає друге місце, поступившись лише податку на доходи фізичних осіб. За результатами січня-вересня поточного року загальна питома вага плати за землю у надходженнях місцевих бюджетів складає 8,7 відсотків.

За територіальною приналежністю найбільші надходження земельного податку сплачено за землі м. Маріуполя – 172,2 млн грн, землекористувачі Добропільського району поповнили бюджет майже на 80 млн грн, а м. Краматорськ - на 74 млн гривень.

Фіскальна служба Донеччини нагадує, що плата за землю включає в себе два види обов’язкових платежів – земельний податок та орендну плату. Перший сплачують власники землі та землекористувачі, другий – орендарі земельних ділянок, як фізичні, так і юридичні особи.

 

На Донеччині  вилучено з незаконного обігу

тютюнових виробів на суму більше 3 млн гривень

 

У жовтні 2018 року співробітниками податкової міліції Головного управління ДФС у Донецькій області, спеціального підрозділу податкової міліції ДФС України, який залучений до складу об’єднаних сил, спільно з працівниками Служби безпеки України та прокуратури Донецької області, в рамках проведення операції «АКЦИЗ-2018» встановлено незаконне зберігання 93,3 тис. пачок тютюнових виробів орієнтовною вартістю 3,2 млн гривень.

Як виявлено у ході кримінального провадження за ст. 204 Кримінального Кодексу України (незаконне виготовлення, зберігання, збут або транспортування з метою збуту підакцизних товарів), тютюнові вироби зберігалися з метою подальшого збуту на території Донецької області та отримання незаконного прибутку.

Проведеним в рамках кримінального провадження оглядом вказана   підакцизна продукція вилучена з незаконного обороту, слідчі дії тривають.

 

На захист довкілля бізнес Донеччини спрямував

більше 693 мільйонів гривень

 

За січень-вересень 2018 року підприємства Донецької області сплатили 693 млн грн екологічного податку. Згідно з розподілом коштів із загальної суми до Державного бюджету надійшло 311,8 млн грн, до місцевих бюджетів – 381,1 млн гривень, що суттєво поповнило скарбниці місцевих громад. Середньомісячний показник надходжень екологічного податку за дев’ять місяців поточного року по Донецькій області становить 77 млн гривень.

Головне управління ДФС у Донецькій області нагадує, що екологічний податок справляється суб’єктами господарювання, які здійснюють викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, скиди забруднюючих речовин безпосередньо у водні об’єкти, розміщення відходів (крім розміщення окремих видів (класів) відходів як вторинної сировини, що розміщуються на власних територіях (об’єктах) суб’єктів господарювання) та інші процеси, пов’язані із нанесенням шкоди довкіллю. Граничний термін подання декларації за ІІІ квартал 2018 року – 9 листопада 2018 року, а сплатити податкове зобов’язання необхідно до 19 листопада 2018 року.

Важливість екологічного податку для Донеччини зумовлена необхідністю часткової компенсації відтворення природних ресурсів, мінімізацією негативного впливу на них господарської діяльності, адже через функціонування великої кількості заводів, шахт та фабрик за рівнем забруднення регіон займає одну з лідируючих позицій серед областей України. Захист довколишнього середовища – наша загальна турбота. Саме тому закликаємо платників екологічного податку вчасно та в повному обсязі забезпечувати сплату податку.

 

Аудитом Донеччини додатково забезпечено 

більше 48 мільйонів гривень надходжень до бюджету

 

З метою виявлення та упередження порушень податкового законодавства підрозділами аудиту фіскальної служби Донеччини першочергова увага приділяється проведенню перевірок суб’єктів господарювання, що мають ризики в своїй діяльності.

Так, за 9 місяців 2018 року фахівці підрозділів аудиту ГУ ДФС у Донецькій області провели 506 документальних перевірок, за результатами яких донараховано податкових зобов’язань на 472,4 млн гривень. Крім того, в ході перевірок зменшено від’ємне значення об’єкта оподаткування податком на прибуток на 501,1 млн грн, що упередило несплату податку на прибуток у майбутньому на 90,0 млн гривень.

За січень-вересень 2018 року підрозділами аудиту Донеччини забезпечено додаткових надходжень до державного бюджету 48,5 млн гривень. За результатами проведених документальних перевірок поточного року до бюджету надійшло 27,8 млн гривень.

 

Категория: Информация | Добавил: konstantinovka (18.10.2018)
Просмотров: 384 | Рейтинг: 0.0/0 |
Поделиться
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]

Наш опрос

Какой год считать датой рождения Константиновки:
Всего ответов: 258
Мини-чат
Статистика

На ВПК онлайн : 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Погода в Константиновке

почем валюта?

Последние комментарии

Ну ти, друже, чуть не увесь мій фейсбук сюди запхн

Из всех перезагрузок ничего хорошего не будет.Каки

Правильно,админ.Все они одним миром или элем мазан

Чай уже купил, под следующие выборы приеду, вручу.

Cпасибо за коммент, содержащий экономическую оценк

Админ пытается донести, что сила ночи, сила дня -

А мне все равно - ваши Березины, Омельяновичи, мас

В свином «скандале» ни стыковки,ни соотношения фак

 

Последние объявления

[19.06.2013][Реклама, оформление]
Рекламное агентство полного цикла "Клад" (0)
[17.05.2013][Фото, видео съемка]
Свадебная фото/видеосъемка Константиновка (0)
[12.03.2013][Разное...]
Святогорск отдых в детском лагере Чкалова (0)
[02.01.2013][Ремонт]
Ремонт и реставрация ванн в Константиновке (1)
[27.11.2012][Комплектующие]
Куплю модем 3G Huawei Е1550 Е171 или Е173 (2)

Copyright MyCorp © 2024

27.04.2024