Суббота, 27.04.2024
Вся правда о Константиновке         Первый.Некоммерческий.Уютненький.


обро пожаловать!

У нас читают

Информация [728]

Праздники Украины




                                 

Главная » Статьи » Новости налоговой службы » Информация

Константиновсая налоговая инспекция отвечает на вопросы

З 1 липня 2018 року запроваджуються нові марки акцизного податку для тютюнових виробів (крім сигарет з фільтром та без фільтра, цигарок)

 Кабінет Міністрів України затвердив нові зразки марок акцизного податку для тютюнових виробів вітчизняного та імпортного виробництва (крім сигарет з фільтром та без фільтра, цигарок) своєю постановою від 04.04.2018 №257 «Деякі питання маркування тютюнових виробів».

Марки акцизного податку нового зразка запроваджуються з 1 липня 2018 року.

Державній фіскальній службі України доручено забезпечити виготовлення до 25 червня 2018 року марок акцизного податку нового зразка для тютюнових виробів вітчизняного та імпортного виробництва (крім сигарет з фільтром та без фільтра, цигарок), а також їх продаж в установленому порядку.

Ця постанова набрала чинності з дня її опублікування в газеті «Урядовий кур’єр» від 13.04.2018 №71 (крім пп. 2 і 3 пункту 1, пункту 3 змін, затверджених цією постановою, які набирають чинності з 1 липня 2018 року).

 

Застосування «єдиного вікна» є обов’язковим при виконанні митних формальностей

З 4 травня 2018 року для всіх суб’єктів господарювання, контролюючих органів та митниць ДФС розпочався новий етап реалізації принципу «єдиного вікна».

Перехідний 90-денний період, який було запроваджено в окремих місцях митного оформлення, закінчився 3 травня. Під час цього періоду допускалось добровільне, на вибір підприємства, застосування принципу «єдиного вікна» під час здійснення митного та інших державних видів контролю товарів.

Виконання митних формальностей, пов’язаних із декларуванням товарів, митним та іншими державними видами контролю товарів із застосуванням принципу «єдиного вікна» є обов’язковим в усіх місцях митного оформлення.

Виключення з цього правила становлять випадки:

- переміщення товарів транзитом;

- вивезення за межі України товарів морським, залізничним та авіаційним транспортом;

- ввезення товарів у поштових та міжнародних експрес-відправленнях.

У цих випадках ще протягом року принцип «єдиного вікна» може застосовуватися підприємствами на добровільній основі.

Перші результати застосування принципу «єдиного вікна» як обов’язкової процедури під час здійснення митного оформлення при ввезенні товарів на митну територію України свідчать про позитивну динаміку його застосування. Так, у 16 митницях ДФС показник застосування принципу «єдиного вікна» при митному оформленні імпорту наблизився до 90%.

 

Податкова знижка: довідка про отримані фізичною особою у звітному році доходи надається до контролюючого органу за його вимогою

Відповідно до пп.«в» п.176.1 ст.176 розділу ІV Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) подавати податкову декларацію про майновий стан і доходи (далі – податкова декларація) за встановленою формою у визначені строки у випадках, коли згідно з нормами розділу ІV таке подання є обов’язковим.

На вимогу контролюючого органу та в межах його повноважень, визначених законодавством, платники податку на доходи фізичних осіб (далі – ПДФО) зобов’язані пред’являти документи і відомості, пов’язані з виникненням доходу або права на отримання податкової знижки, обчисленням і сплатою ПДФО, та підтверджувати необхідними документами достовірність відомостей, зазначених у податковій декларації з цього податку.

Якщо фізична особа має право скористатися податковою знижкою, або зобов’язана подавати податкову декларацію відповідно до вимог ПКУ, то така особа повинна на вимогу контролюючого органу надати разом із податковою декларацією довідку про отримані у звітному році доходи.

Слід зазначити, що згідно з пп.«в» п.176.2 ст.176 ПКУ особи, які відповідно до ПКУ мають статус податкових агентів, зобов’язані подавати на вимогу платника ПДФО відомості про суму виплаченого на його користь доходу, суму застосованих соціальних податкових пільг та суму утриманого ПДФО.

 

Платники І та ІІ групи єдиного податку мають право на щорічну відпустку

Костянтинівська ОДПІ нагадує, що платники єдиного податку першої і другої груп, які не використовують працю найманих осіб, звільняються від сплати єдиного податку протягом одного календарного місяця на рік на час відпустки, а також за період хвороби, підтвердженої копією листка (листків) непрацездатності, якщо вона триває 30 і більше календарних днів (п. 295.5 ст.295 ПКУ).

Інформація про період щорічної відпустки і терміни тимчасової втрати працездатності з обов'язковим доданням копії листка непрацездатності подається за заявою у довільній формі (п.п. 298.3.2 п. 298.3 ст.298 ПКУ).

Нагадаємо: окремого терміну подачі заяви про період щорічної відпустки і терміну втрати працездатності нормами чинного законодавства не передбачено. Але, щоб уникнути порушення термінів сплати єдиного податку, подавати заяву на щорічну відпустку слід до її початку, а заяву про термін втрати працездатності (з обов'язковим доданням копії листка (листків) непрацездатності) – відразу після закінчення лікарняного.

Варто пам’ятати, що платники єдиного податку є ще й платниками ЄСВ. Чинним законодавством не передбачено пільг щодо його сплати на час відпустки, або хвороби.

 

Наближається термін сплати податкових зобов’язань декларантами – громадянами!

Костянтинівська ОДПІ нагадує, що фізичні особи (громадяни), які подали податкові декларації про майновий стан і доходи за 2017 рік та зафіксували до сплати податок на доходи фізичних осіб і військовий збір, зобов’язані сплатити нараховані суми не пізніше 31 липня 2018 року.

Не відкладайте сплату до останнього дня, адже з наступного дня граничного строку діючим законодавством передбачено застосування штрафних санкцій: у разі затримки сплати податку до 30 днів – 10%, більше 30 днів – 20% від суми податкового боргу.

 

В Костянтинівській ОДПІ повідомили скільки сплатили податку власники нерухомості

Упродовж чотирьох місяців цього року платники податку на нерухоме майно сплатили до бюджету 787,4 тис. грн. податку, з яких 722,6 тис. грн. перерахували юридичні особи та 64,8 тис. грн. - фізичні особи.

Громадяни, які мають нерухомість, що підлягає оподаткуванню, сплачуватимуть цей податок після отримання від органів ДФС повідомлення-рішення про нараховану суму, тобто після 1 липня 2018 року. Сплачувати податок на нерухоме майно зобов’язані не всі фізичні особи, а лише ті, які володіють квартирою або квартирами, житлова площа яких перевищує 60 кв м і будинків більше 120 кв м. У випадку наявності об’єктів різних типів податок сплачується за площу, що перевищує 180 кв м.

Громадяни, у яких житлова нерухомість, зокрема, квартира загальною площею понад 300 кв м або будинок більше 500 кв м, цього року сплатять додатково 25 тис. гривень.

Зверніть увагу, що громадяни цього року будуть сплачувати за 2017-ий рік, тому і ставка податку буде розрахована із мінімальної зарплати на 01.01.2017 р. – 3200,0 грн. (минулого року ставка податку розраховувалась із мінімальної зарплати на 01.01.2016 р. - 1378,0 грн.)

Громадяни, які отримають податкові повідомлення-рішення про сплату податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, та не згодні з нарахованими сумами мають можливість звернутись до органу Державної фіскальної служби та провести звірку даних.

Власники нерухомості - фізичні особи можуть звірити інформацію про майно у базах даних заздалегідь. Додаткову інформацію можна отримати за тел.: 2-35-13, або завітавши до Центру обслуговування платників за адресою: м. Костянтинвка, пр. Ломоносова, 125, вікна  №№11, 12.

 

Дані про реєстраційний номер облікової картки можна внести до паспорта

Відповідно до п.70.10 ст.70 Податкового кодексу України та п.10 розділу VII Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 29.09.2017 №822, будь-яким контролюючим органом ДФС на прохання фізичної особи до паспорта у формі книжечки можуть бути внесені дані про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків.

До паспорта громадянина України у формі картки інформація про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків вноситься відповідно до Закону України від 20.11.2012 №5492-VI «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус».

Отже, дані про реєстраційний номер облікової картки платника податків до паспорта громадянина України у формі книжечки вносить контролюючий орган ДФС на прохання фізичної особи, а до паспорта громадянина України у формі картки – територіальний орган/підрозділ Державної міграційної служби через Головний обчислювальний центр Єдиного державного демографічного реєстру у взаємодії з Державним центром персоналізації документів державного підприємства “Поліграфічний комбінат “Україна” по виготовленню цінних паперів” під час його оформлення/обміну.

З таким роз’ясненням можна ознайомитись на офіційному веб-порталі Державної фіскальної служби України у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі (категорія 119.09).

 

В Костянтинівці 112 суб’єктів господарювання легалізували діяльність з продажу алкогольних напоїв

Літо цього року порадувало громадян України тим, що наступило вже у травні. Сонячна погода спонукає людей частіше виходити на прогулянку, а підприємці, в свою чергу, пропонують багатий вибір морозива та прохолодних напоїв, у тому числі пива на розлив. Та не кожен підприємець має право здійснювати таку діяльність. Тому, уважними потрібно бути як громадянам-споживачам, так і суб’єктам господарювання.

Щоб розібратись, як підприємцю організувати діяльність з продажу пива на розлив, звернемось в першу чергу  до Закону України від 19 грудня 1995 року №481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів», згідно якого пиво віднесено до алкогольних напоїв, тож щоб ним торгувати, необхідно отримати відповідну ліцензію на роздрібну торгівлю алкогольними напоями. При цьому однією з умов отримання ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними напоями (крім столових вин) є наявність зареєстрованого належним чином РРО.

Доречи, в Костянтинівці та Костянтинівському районі 112 суб’єктів отримали ліценції на право здійснювати роздрібний продаж алкогольних напоїв, з яких 22 юридичних особи та 90 фізичних осіб – підприємців. З початку року вони перерахували 584 тисячі гривень плати за ліцензії та 2,2 млн.грн. акцизного податку.

Та однієї ліцензії та касового апарату не достатньо. Правила роздрібної торгівлі алкогольними напоями, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 30 липня 1996 року № 854  говорять, що продаж алкогольних напоїв на розлив для споживання на місці дозволяється тільки закладами ресторанного господарства та спеціалізованими відділами підприємств, що мають статус закладів ресторанного господарства, підприємств з універсальним асортиментом товарів.

Заклад ресторанного господарства – це організаційно-структурна одиниця у сфері ресторанного господарства, яка здійснює виробничо-торговельну діяльність: виробляє і (або) доготовляє, продає і організовує споживання продукції власного виробництва і закупних товарів, може організовувати дозвілля споживачів (Правила роботи закладів (підприємств) ресторанного господарства  затверджені наказом Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України від 24.07.2002 № 219).

Крім того, відповідно до Інструкції щодо заповнення форм державних статистичних спостережень стосовно торгової мережі та мережі ресторанного господарства, затвердженої наказом Державного комітету статистики України від 24.10.2005 № 327, ресторанне господарство – це вид економічної діяльності суб’єктів господарювання щодо надання послуг із задоволення потреб споживачів у харчуванні з організацією дозвілля або без нього в закладах (об’єктах) ресторанного господарства, а об’єкт (заклад) ресторанного господарства – місцева одиниця (структурний підрозділ) суб’єкта господарювання, яка розміщується в окремій будівлі або приміщенні, має, як правило, обладнаний столами та стільцями для споживання їжі зал і необхідні виробничі та побутові приміщення та в якій здійснюється продаж продукції власного виготовлення і купованих товарів, переважно для споживання на місці.

Таким чином, здійснювати продаж алкогольних напоїв на розлив має право виключно заклад ресторанного господарства або спеціалізований відділ підприємства, що має статус закладу ресторанного харчування, підприємства з універсальним асортиментом товарів за умови наявності ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними напоями.

Тож, звертаємось до громадян, бути пильними, та не ризикувати своїм здоров’ям, купуючи алкогольні напої у суб’єктів господарювання, які працюють без необхідних дозвільних документів. Суб’єктам господарювання, в свою чергу, бути відповідальними та організовувати свою підприємницьку діяльність без порушення законодавства.  

 

Костянтинівські фіскали продовжують практику надання консультативної допомоги підприємцям-початківцям

На базі Костянтинівського міського центру зайнятості працює Центр розвитку підприємництва. Фахівці Костянтинівської ОДПІ щосереди надають там консультативну допомогу підприємцям та безробітним, які готують бізнес-плани для участі в обласних та міжнародних грантових програмах для започаткування та розвитку своєї власної справи.

Під час спілкування в форматі діалогу, у присутніх виникає чимало питань щодо порядку оподаткування підприємницької діяльності та заробітної плати найманих працівників, сплаті єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування,визначення доходів та витрат, тощо.

З початку року Центр розвитку підприємництва відвідали понад 30 осіб, серед яких є переможці обласної програми «Український Донецький куркуль», організацій «Данська рада» та «Людина в біді», які діляться власним досвідом та спонукають підприємців та тимчасових безробітних до дій.

«Костянтинівська ОДПІ підтримує ініціативних та бажаючих працювати, створювати робочі місця підприємців, тому ми завжди готові надати необхідну допомогу, обговорити проблемні питання, встановити діалог з ними» - зазначила в.о. начальника Костянтинівської ОДПІ Олена Чепракова.      

Категория: Информация | Добавил: konstantinovka (24.05.2018)
Просмотров: 237 | Рейтинг: 0.0/0 |
Поделиться
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]

Наш опрос

Какой год считать датой рождения Константиновки:
Всего ответов: 258
Мини-чат
Статистика

На ВПК онлайн : 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Погода в Константиновке

почем валюта?

Последние комментарии

Ну ти, друже, чуть не увесь мій фейсбук сюди запхн

Из всех перезагрузок ничего хорошего не будет.Каки

Правильно,админ.Все они одним миром или элем мазан

Чай уже купил, под следующие выборы приеду, вручу.

Cпасибо за коммент, содержащий экономическую оценк

Админ пытается донести, что сила ночи, сила дня -

А мне все равно - ваши Березины, Омельяновичи, мас

В свином «скандале» ни стыковки,ни соотношения фак

 

Последние объявления

[19.06.2013][Реклама, оформление]
Рекламное агентство полного цикла "Клад" (0)
[17.05.2013][Фото, видео съемка]
Свадебная фото/видеосъемка Константиновка (0)
[12.03.2013][Разное...]
Святогорск отдых в детском лагере Чкалова (0)
[02.01.2013][Ремонт]
Ремонт и реставрация ванн в Константиновке (1)
[27.11.2012][Комплектующие]
Куплю модем 3G Huawei Е1550 Е171 или Е173 (2)

Copyright MyCorp © 2024

27.04.2024