Среда, 18.10.2017
Вся правда о Константиновке         Первый.Некоммерческий.Уютненький.


обро пожаловать!

У нас читают

Информация [499]

Праздники Украины




                                 

Главная » Статьи » Новости налоговой службы » Информация

КОСТЯНТИНІВСЬКА ОДПІ РОЗ `ЯСНЮЄ

Купуєте через інтернет – вимагайте чек

Суб’єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції із застосуванням платіжних карток, при продажу товарів (наданні послуг) зобов’язані проводити розрахункові операції на повну суму покупки (надання послуги) через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи РРО з роздрукуванням відповідних розрахункових документів. Про це нагадали у Тернопільській ОДПІ.

Розрахунковий документ – це документ встановленої форми та змісту (касовий чек, товарний чек, розрахункова квитанція, проїзний документ тощо), що підтверджує факт продажу (повернення) товарів, надання послуг, отримання (повернення) коштів, купівлі-продажу іноземної валюти, надрукованим і зареєстрованим у встановленому порядку реєстратором розрахункових операцій або заповнений вручну.

Отже, якщо покупець, використовуючи мережу Інтернет, замовив у підприємства товар і розрахунок за нього було здійснено електронним платіжним засобом, а банком-еквайєром надано електронну квитанцію про оплату, то підприємство зобов’язане видати йому розрахунковий документ встановленої форми (фіскальний касовий чек, надрукований реєстратором розрахункових операцій).

Електронна квитанція про оплату, замовленого на інтернет-сайті товару, яка надається банком, не може вважатися розрахунковим документом у розумінні Закону про РРО.

 

ДФС пропонує інструкцію з заповнення Таблиці платника податків (ТПП)

Для зручності платників податків ДФС пропонує користування інструкцією щодо правильності заповнення Таблиці платника податків при реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Нагадаємо, що при зупинці реєстрації податкової накладної в ЄРПН платник податку має право надати таблицю платника податків, що дозволяє в подальшому суттєво зменшити кількість тих податкових накладних, які будуть заблоковані. Таблиця має містити тільки ті коди УКТЗЕД і ті коди КВЕД, які дійсно відповідають діяльності платника, по якому зупинена податкова накладна.

Комісія ДФС розглядає таблиці платника податків у найкоротший термін – до 5 днів. Як показує практика застосування, якщо платник подав правильно заповнену ТПП, вона прийнята комісією та в подальшому такі податкові накладні платника не зупиняються.

Ознайомитись з інструкцією можна за посиланням http://sfs.gov.ua/data/files/207836.pdf

«Пульс» податківців змінив номер

З 20 липня поточного року змінено номер телефону ДФС для прийняття:

  • інформації на сервіс «Пульс»;
  • усних звернень громадян.

Отримати інформаційно-довідкові послуги, лишити інформацію щодо неправомірних дій та бездіяльності працівників органів ДФС й інших питань можна, зателефонувавши до Контакт-центру ДФС за номером 0800-501-007 й обравши відповідний напрям у меню інтерактивного голосового автовідповідача:

«0» — для отримання інформації з питань стану обробки електронної звітності й опрацювання файлів запитів про доходи для призначення субсидій;

«1» — для отримання інформаційно-довідкових послуг;

«2» — із питань щодо електронного цифрового підпису;

«3» — для залишення усного звернення відповідно до Закону України «Про звернення громадян»;

«4» — для залишення інформації на сервіс «Пульс»;

«5» — для залишення інформації про особу, стосовно якої проводиться перевірка, щодо поширення на неї заборон відповідно до Закону України «Про очищення влади»;

«6» — для залишення повідомлення від працівників ДФС про порушення Закону України «Про запобігання корупції» іншою особою ДФС;

«7» — для отримання довідкової інформації.

Обов’язкове використання печаток суб’єктами господарювання скасовано

19.07.2017 року набрав чинності Закон України від 23.03.2017 №1982-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними особами – підприємцями». Зокрема, внесено зміни до ст. 581 Господарського кодексу України, відповідно до якої:

1. СГ має право використовувати у своїй діяльності печатки. Використання СГ печатки не є обов’язковим.

2. Відбиток печатки не може бути обов’язковим реквізитом будь-якого документа, що подається СГ до органу державної влади або органу місцевого самоврядування. Копія документа, що подається СГ до органу державної влади або органу місцевого самоврядування, вважається засвідченою у встановленому порядку, якщо на такій копії проставлено підпис уповноваженої особи такого СГ або особистий підпис фізичної особи – підприємця. Орган державної влади або орган місцевого самоврядування не вправі вимагати нотаріального засвідчення вірності копії документа у разі, якщо така вимога не встановлена законом.

3. Наявність або відсутність відбитка печатки СГ на документі не створює юридичних наслідків.

4. Виготовлення, продаж та/або придбання печаток здійснюється без одержання будь-яких документів дозвільного характеру.

Також внесено зміни до Кодексу України про адміністративні правопорушення (далі – КУпАП), якими, зокрема, додано статтю 16624 «Незаконні вимоги до документа, що подається суб’єктом господарювання до органу державної влади або органу місцевого самоврядування».

Відповідно до цієї статті КУпАП вимога посадової особи органу державної влади або органу місцевого самоврядування про наявність на документі, що подається СГ, відбитка його печатки або нотаріального засвідчення вірності копії документа, якщо обов’язковість такого нотаріального засвідчення не встановлена законом, або відмова у прийнятті документа у зв’язку з відсутністю на ньому відбитка печатки СГ або нотаріального засвідчення вірності копії документа, якщо обов’язковість такого нотаріального засвідчення не встановлена законом, – тягнуть за собою накладення штрафу від 50 до 100 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Допущена помилка в зазначенні обов`язкового реквізиту: яка відповідальність передбачена

Особи, які відповідно до Податкового кодексу мають статус податкових агентів, зобов'язані подавати форму № 1ДФ до контролюючого органу за місцем свого розташування.

Згідно з п. 3.1 Порядку складання форми ( наказ Мінфіну від 13.01.15р. № 4), у графі 2 «Податковий номер або серія та номерпаспорта» відображається реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта фізособи (дляфізособи, яка має позначку в паспорті про право здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта), яка надаєінформацію в формі № 1ДФ. Заповнення з помилками цього реквізиту є порушенням вимог Порядку № 4 щодо заповнення ф. № 1ДФ. Графа 2 є одним з обов'язкових реквізитів при заповненні форми № 1ДФ.

Неподання, подання з порушенням установлених строків, подання не в повному обсязі, з недостовірними відомостями або з помилками податкової звітності про суми доходів, нарахованих (сплачених) на користь платника податків, суми утриманого з них податку, а також суми отриманої оплати від фізосіб за товари (роботи, послуги), якщо такі недостовірні відомості або помилки призвели до зменшення та/або збільшення податкових зобов'язань платника податків та/або до зміни платника податків, тягне за собою накладення штрафу в розмірі 510 грн.

У разі повторного порушення – штрафу в розмірі 1 020 грн.

Лист ДФС від 05.07.17 р. № 995/6/99-99-13-01-01-15/ІПК.

Починаючи з жовтня 2017 року подаємо оновлену декларацію екоподатку

З огляду на те що базовим податковим (звітним) періодом для екологічного податку є календарний квартал, форма Податкової декларації екологічного податку, яка оновлена наказом Мінфіну від 13.05.2017 р. № 495, використовуватиметься для складання звітності починаючи з 01.10.2017 р., у т.ч. і для самостійного виправлення помилок, допущених у податковій звітності за попередні звітні (податкові) періоди.

 

Увага! Строки сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки

Відповідно до п.п. 266.10.1. п. 266.10 ст. 266 ПКУ податкове зобов’язання за звітний рік з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачується:

а) фізичними особами - протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення;

б) юридичними особами - авансовими внесками щокварталу до 30 числа місяця, що наступає за звітним кварталом, які відображаються в річній податковій декларації.

За реалізацію складної побутової техніки без РРО передбачено штрафні санкції

Реалізація технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту, обслуговуванню чи заміні, повинна здійснюватися лише із застосуванням реєстратора розрахункових операцій незалежно від обсягу отриманого доходу від продажу.

Така вимога випливає відповідно до Закону №1791-VIII та Постанови КМУвід 16.03.2017 № 231 "Про затвердження переліку груп технічно складних побутових товарів, які підлягають гарантійному ремонту (обслуговуванню) або гарантійній заміні, в цілях застосування реєстраторів розрахункових операцій».

За невиконання вимог закону до підприємців можуть застосовуватися штрафні санкції або адмінарешт. Незастосування реєстраторів розрахункових операцій при реалізації товарів передбачає застосування штрафних санкцій у розмірі 1 гривні за порушення, вчинене вперше та 100% вартості проданих товарів – за кожне наступне здійснене порушення згідно Закону України від 06.07.1995 №265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг».

Категория: Информация | Добавил: konstantinovka (28.07.2017)
Просмотров: 19 | Рейтинг: 0.0/0 |
Поделиться
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]

Наш опрос

Какой год считать датой рождения Константиновки:
Всего ответов: 251
Мини-чат
Статистика

На ВПК онлайн : 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Погода в Константиновке

почем валюта?

Последние комментарии

Хороший прикол с велосипедом. Видимо, в Европу на ...

Понравился снимок с велосипедом. Это, видимо, в Ев...

Ну ти, друже, чуть не увесь мій фейсбук сюди запхн...

Из всех перезагрузок ничего хорошего не будет.Каки...

Правильно,админ.Все они одним миром или элем мазан...

Чай уже купил, под следующие выборы приеду, вручу....

Cпасибо за коммент, содержащий экономическую оценк...

Админ пытается донести, что сила ночи, сила дня - ...

 

Последние объявления

[19.06.2013][Реклама, оформление]
Рекламное агентство полного цикла "Клад" (0)
[17.05.2013][Фото, видео съемка]
Свадебная фото/видеосъемка Константиновка (0)
[12.03.2013][Разное...]
Святогорск отдых в детском лагере Чкалова (0)
[02.01.2013][Ремонт]
Ремонт и реставрация ванн в Константиновке (1)
[27.11.2012][Комплектующие]
Куплю модем 3G Huawei Е1550 Е171 или Е173 (2)

Copyright MyCorp © 2017

18.10.2017