Сервіси в Костянтинівській ОДПІ покращено c Тепер Центр обслуговування платників став ще зручнішим, адже кількість вікон для прийому платників податків збільшилась з 10 до 15, а також зроблено другий «кабінет платника», обладнаний комп’ютерною технікою, в якому зручно заповнити декларацію, бланки заяв, ознайомитися з публічною інформацією. За перший квартал 2013 року працівниками Костянтинівського Центру обслуговування: - взято на податковий облік 75 платників податків; - знято з обліку 94 платника; - прийнято 12826 звітів (місячних, річних, квартальних); - видано 836 довідок; - підготовлено та передано до Управління державного казначейства м.Костянтинівка 173 висновка про повернення помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов’язань; - проведено звірок стану розрахунків платників податків з бюджетом – 85; - видано (в т.ч. із внесеними змінами) 932 свідоцтва платника єдиного податку; - видано 852 картки (дублікати) платників податків - фізичних осіб; - зареєстровано 78 книг обліку доходів (доходів та витрат); - зареєстровано (скасовано, взято на облік) РРО, РК, КОРО – 1029; - укладено 179 договорів про визнання електронних документів, - надано 403 консультації; - прийнято та зареєстровано вхідної кореспонденції - 4648, тощо. Працюючи над покращенням сервісів для платників податків, Костянтинівська ОДПІ перш за все звертає увагу на їх побажання, щоб відвідування податкової було не обтяжливим тягорем, а приємним виконанням своїх громадських обов’язків. Уважне та чемне ставлення до кожного відвідувача, комфортні умови та консультативна допомога - все це є особливістю Костянтинівського Центру обслуговування платників податків, а також кроком до встановлення партнерських відносин. Сектор взаємодії із ЗМІ та громадськістю Костянтинівської ОДПІ |